Leuk dat er in dit topic alweer zoveel van ons Z startgerechtigd zijn.
We kunnen bijna weer een topic verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ik twijfel alleen nog een beetje of ik mij wel in het M2 wil laten verschijnen...De oefeningen gaan eigenlijk allemaal goed, al hebben we nog wel regelmatig moeite met de keertwendingen. Maar ik maak mij het meeste zorgen over de vraag naar het echte bergop bewegen (in draf zeker nog niet flitsend, in stap en galop wel voor elkaar).
Hoewel met de ander straks wel ander verhaal zou zijn ben ik bang
.
! Zou vanavond M1 met Guess starten en dan morgen M2 met U.fo. Helaas loopt U.fo niet helemaal lekker aangezien hij een ijzer was verloren dus gaan we de gok maar eens wagen om met Guess morgen M2 te starten. Heb niks te verliezen aangezien we überhaupt nooit hadden gedacht dit nog uit haar te kunnen halen. Ze zit namelijk echt wel aan der top maar vandaag ook weer een 3e prijs gereden met M1/M2 in handicap dus doet ze dat toch maar weer ff
! Dus al heel trots op der en mocht het M2 echt niet gaan dan is het ook een keer mooi geweest, we moeten wel reëel en eerlijk tegenover het paard blijven natuurlijk
. 
Heerlijk die ruimte!
het gaat op zich redelijk maar ik heb nog geen wpt weten te scoren