En beginnen met wat nieuwe oefeningen is altijd leuk!Setteli wat heerlijk dat het zo goed ging, dan moet het best goedkomen zaterdag!
En gaat het toch minder, dan heb je er toch weer een ervaring bij
Zenuwen zijn herkenbaar inderdaad.Anne gave foto! Fijn dat het rijden weer lekker gaat!
Succes alvast met je wedstrijd Esther, en logisch dat ze wat heter worden van de knallen
Al geeft Bu er niks om als ze eenmaal in de 'werkmodus' zit.Hier is gister de fysio geweest, ze zat wel weer redelijk vast rondom d'r bekken/lendenen gebied, maar ze heeft er een paar naaldjes in gezet en daarna los gemasseerd
Ik merkte zelf al een tijdje dat het inzetten van een wending ineens meer moeite kostte, en inderdaad bleek ze in d'r schouders ook wat vast te zitten. Dus maar goed dat ze weer geweest is. Maandag afspraak voor m'n zadel, hoop zoo dat ze 'm goed kunnen krijgen voor d'r, ik ben er nog steeds helemaal blij mee. En ze loopt er nog steeds fijn onder, al heb ik sinds ik het zadel heb nog niet echt fijn kunnen rijden. Hopelijk vanaf dan weer lekker vol er tegenaan, zijn nu al een maand erg onregelmatig bezig, en dat word ik wel weer zat
Had gevraagd of iemand even een foto kon maken van de hele set 'in actie', was bang dat m'n laarzen er echt niet mooi bij zouden staan, maar ik vind het eigenlijk nog best goed kunnen zo.

Heb je al geschaatst op straat?
Zou leuk zijn als je in 3 wedstrijden de L1 uit bent, dan zijn jullie wel lekker vlot gegaan 
Zo heb ik afgelopen jaar telkens iets vervangen voor bruin, en maar even genoegen genomen met het feit dat het allemaal niet zo super matchte
Hele leuke foto's!
Klinkt niet fijn.. Maar gelukkig is het er nu maar uit. Hopelijk herstel je snel, ben je wel enigszins in staat om wat te doen, of lig je vooral (op je buik?) op bed?