Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Electra63 schreef:Ik vind heel veel reacties in dit topic overdreven. Vooral wat betreft Rath. Hij behoort tot de Duitse dressuurtop, dus tot de wereldtop. Dat wil niet zeggen, dat het gaat lukken met Toot. Dat is van een heleboel factoren afhankelijk.
Ik gun hem in ieder geval het beste, zoals ik (bijna) iedere ruiter het beste toewens, ik hoop alleen wel dat Nederland de belangrijkste medailles wint.
easygoing schreef:Electra63 schreef:Ik vind heel veel reacties in dit topic overdreven. Vooral wat betreft Rath. Hij behoort tot de Duitse dressuurtop, dus tot de wereldtop. Dat wil niet zeggen, dat het gaat lukken met Toot. Dat is van een heleboel factoren afhankelijk.
Ik gun hem in ieder geval het beste, zoals ik (bijna) iedere ruiter het beste toewens, ik hoop alleen wel dat Nederland de belangrijkste medailles wint.
Tot de duitse top behoren wil nog niet per definitie zeggend dat hij bij de wereld top behoort.
Jannepauli schreef:Ik volg Rath natuurlijk ook niet op de voet ( ben nog geen privé detective) maar mijn indruk uit eerdere publicaties was toch dat hij ook in de tijd dat Totilas nog bij PS stond, daar min of meer intern was en veel met het paard werkte. En natuurlijk kon hij tijdens de hoefbevangenheid niks doen, maar dat was maar kort.
Nou ja, hoe het ook zij: het éne verhaal ( geen tijd gehad) en het andere verhaal ( binnen 3 weken een nieuwe kur - zou er dan ook weer andere muziek komen? -) dat lijkt niet erg te kloppen.
Electra63 schreef:Tot de duitse top behoren wil nog niet per definitie zeggend dat hij bij de wereld top behoort.
easygoing schreef:Electra63 schreef:Tot de duitse top behoren wil nog niet per definitie zeggend dat hij bij de wereld top behoort.
Volgens mij behoort Duitsland al eeuwen tot de top in de dressuur- en springsport, maar ik kan me natuurlijk vergissen?
As je zegt dat iemand tot de top van de dressuur in Griekenland of Turkije (willekeurig gekozen landen) behoort, dan behoor je inderdaad niet automatisch tot de wereldtop.
Maar als je in Nederland of Duitsland in de landelijke competitie in de top meedraait, dan behoor je IMO tot de wereldtop.
mylittlejoy schreef:Oh, maar ik heb er ook totaal geen problemen mee om toe te geven dat MAR vele vele malen beter rijdt dan ikzelf. En ach, ik denk dat je van die 99,9 nog makkelijk 100 kan maken ook. (Ben toch in zo'n makkelijke bui vandaag,)
Of er moeten Nederlandse GP ruiters op bokt zitten, maar ik ben nog geen account "Edwardlovestotieforever" of "ParcivAdelinde" tegengekomen, dus die gok neem ik graag.![]()
Maarrrrr.....persoonlijk vindt ik MAR een "gewone" GP ruiter, en EG een buitengewone GP ruiter. Het is gewoon een gevoel dat ik heb, dat MAR wel goed kan rijden, maar EG dat natuurtalent heeft om paarden wat extra te laten lopen. Daarom denk ik persoonlijk dat MAR niet het niveau van EG gaat halen, maar ik laat me graag verrassen.
Electra63 schreef:[ maar ik lees hier soms reacties alsof het een L-ruiter is met een rijke stiefma
Jannepauli schreef:Electra63 schreef:[ maar ik lees hier soms reacties alsof het een L-ruiter is met een rijke stiefma
Volgens mij is je fantasie hier op de loop gegaan.. of jij hebt een wel hele merkwaardige interpretatie van wat je leest - ik heb Rath nog niet beschreven gezien als een L-ruiter.![]()
Voor het overige: je weet maar nooit wie hier mee leest of schrijft .. ken je het 'Repelsteeltje' sprookje niet?