rien10 schreef:De hele lange versie zal ik jullie besparen. Jullie krijgen de middellange versie. Begin van de voorbereiding ging goed. Longeren, wassen, poetsen, invlechten; alles volgens plan en pony super braaf. Vervolgens naar huis, hond thuis brengen, verkleden en tas inpakken en weer op de fiets naar stal. Opzadelen en aanjurken. Ships, knoop op half zeven. … veel gedoe, veel tijd verloren, veel gewisseld met veiligheidsspelden en plastrons, knopen die met losrijden in het rond vlogen; kortom effectief een minuut of 7 kunnen losrijden . Eigen schuld, dikke bult. (Uiteindelijk in zomertenue gestart). Proef 1. Mwah, voor verbetering vatbaar. Beetje stug. Proef twee: een heel stuk beter. Even wachten …… pizza! Oh nee. 5 (vijf!) winst.
Hoe dan?
Huh? Praatje met de jury “het plezier spat er van af”.
Oké … morgen M1 starten. Ha ha ha. Ik zit nu aan de wijn. Laat dat M maar komen. Zonder dollen, morgen op m’n gemak kennismaken met de proeven. Als ik hoger dan 170 rijd, ben ik tevreden.
Proost! Hips.
Hahah beter zo dan super tevreden te zijn en slechte punten krijgen
Mijn eerste kennismaking met de M1 haalde ik de 170 niet, reed veel te voorzichtig. Maar goed commentaar gekregen en daarna alleen nog maar winst (dubbel) gereden
Zitten even in een dipje en hoop haar er voor eind van de maand uit te hebben, dan staat de volgende wedstrijd gepland.
Succes morgen