Naomi_Haffie schreef:Er staat bij mij, beoordeling ingepland, dan is ie nog jiet bij de jury toch?
Volgens mij wel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tilmar schreef:Dat werkt nog niet handig..
Voorheen kon ik aangeven dat ik op vrijdag tijd heb.
Nu heb ik maandag 10 proeven gehad, ik heb er 2 kunnen doen (druk met werk en paard).
De test komt morgen en zaterdag.RedRoses schreef:Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol.
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.
RedRoses schreef:Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol.
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.
tennan schreef:RedRoses schreef:Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol.
Ik heb ook zaterdag L2 ingestuurd, we hebben vast gauw onze resultaten binnen
Naomi_Haffie schreef:tennan schreef:Ik zie net in mijn dashboard dat mijn proef is toebedeeld aan een andere jury, dus waarschijnlijk is er achter de schermen iets fout gegaan of zo
Waar zie je dat precies? Op die hoofd pagina ?