Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Mooi hoor!
Dit voelde een beetje als pinkpopkaartjes bemachtigen voor mij.. 

Het is hier gezellig en iedereen is mega sportief voor elkaar! Ik wil daar eigenlijk op inhaken om iedereen in dit topic daar een compliment voor te geven. Dat is echt tof hoe het hier gaat.
Soms even een perspectiefverschillentje, maar wel iedereen positief en lekker in zijn/haar waarde! Echt fijn!
En ook als je niet start, je voelt je wel gemotiveert mee te willen kijken en uiteindelijk doen. Wedstrijdsport in de breedtesport was nog nooit zo warm met elkaar.
SweetVanille schreef:Waar kunnen jullie je protocol vinden?
(Hier met een 4 jarig hafje 178.5 in de B, allereerste proef voor ons beide dus ben toch trots. Galop zit er nog niet lekker in, dus ben benieuwd naar mijn commentaar en cijfers op protocol!)
Eef_Bam schreef:SweetVanille schreef:Waar kunnen jullie je protocol vinden?
(Hier met een 4 jarig hafje 178.5 in de B, allereerste proef voor ons beide dus ben toch trots. Galop zit er nog niet lekker in, dus ben benieuwd naar mijn commentaar en cijfers op protocol!)
Als je bij mijn wedstrijdhistorie op details klikt, staat er linksonderaan in het oranje klein "protocol" waar je op kan klikken.
Capriootje schreef:Vraagje aan de mensen die al mee gedaan hebben, hebben jullie knotjes gemaakt?
Ik doe mee voor 7-5, twijfel over de outfit en eromheen omdat ik een springruiter ben. Dus of volledige spring stijl (beige broek etc.) of toch doen alsof voor een meer dressuur uiterlijk haha.