Kasty schreef:Ik start zaterdag in Bakkeveen! We hopen het sportpredicaat binnen te halen met mn fries.. nog 1 Puntje
Zie dat je vlak na de pauze start, dan zie ik je vast wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De zwelling is zo goed als helemaal weg, alleen de bult in de lies (lymfeklieren) is nog aanwezig. Nouja, hij had ook nog een dagje AB te gaan. 

MartineC1711 schreef:Die van mij snapt er echt niks vanNu moet m'n galop ook echt nog wel beter worden maar ik metk nu hoe onhandig een 100% stabiele contra is
daarom ben ik met mn jonkie die niet heel jonkie meer is pok begonnen met vliegende wissels. Lang niet goed maar ze weet in ieder geval dat het kan en mag als ik het vraag.
Al was het niet gevraagd.
.
) . Morgenavond gelukkig les dus dan even kijken waar ik hem misschien tegen zit te werken of wat oefeningen die er wel voor kunnen zorgen dat dat been sterker gaat worden zonder eindeloos in die galop tegen het probleem aan te lopen. 
ik ben zo trots op mijn grote vriend! Vandaag voor het eerst Z1 gestart wat een droom
helaas zelf behoorlijk wat fouten gemaakt en oa lekker dom verkeerd gereden
wat resulteerde in net geen winst, maar voor het eerst dik tevreden!
hoe vond je het de eerste keer Z1 starten?
was heel Mn oriëntatie kwijt in die grote bak
en gossa wilde voor het eerst sinds maanden ineens weer niet meer lopen in de proeven
dus was een drama
maar dinsdag gaan we het weer proberen
Hij voelde in de training woensdag wel wat anders aan in galop, de galop was zo enorm verbeterd sinds een paar weken en nu totaal niet meer vanaf het achterbeen. Dus na te lang wachten en inrijden (ik moest om 20.48, kwam om half 10 bij de trailer...
) ging eigenlijk alles wel de mist in. Gewoon slecht gereden. Punten onder de 190. Om half 1 lag ik pas op bed... Leuk als je wekker om half zes gaat...