Lekker Elys

Ik had 78,5 stijlpunt met een balk. Anders had ik volgens mij naast Froos gestaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vind bruin met blauw juist heel chique! Maar ik denk dat ik dan alleen voor een blauw jasje, dekje en handschoenen ga. Heb al bruine laarzen en een cap en dat is mij te duur om daarop aan te passen. 
. In de B was ze wat zoekerig, maar in de L kregen we echt een heel fijn voorwaarts ritme en sprong, die van mij was de laatste tijd wat kijkerig en kwam erg terug op de sprong, dus heel blij met dit gevoel. Helaas 2 balken eraf, stomme achterbeenfoutjes, volgende keer beter.
Ik heb helaas geen filmpje van ons eerste rondje van woensdag.
Maar ik was wel echt heel boos op 'm. Ik moet hem nu ook echt strenger aan gaan pakken want hij neemt echt een loopje met me.
hij loert op alles. maar ik heb niet het idee dat het stoutigheid is maar meer onzekerheid. Zo wil hij een paar keer bijna stoppen maar springt dan toch en dan extra groot. Je rijdt hem wel naar de sprong toe maar na de sprong is het voor even "klaar" waardoor hij ook van t achterbeen loopt en z'n hoofd naar beneden drukt. 

Verder nu heel rustig, wat ik zelf niet erg vind want dan kan ik gewoon nog even lekker rijden zonder druk erop.
Stoppen doet hij niet, enige wat er kan gebeuren is dat hij een balkje meeneemt omdat hij in zo'n hogere klasse moet groeien. Maar als dat het enige is.
(Roos met Rosanne vond ik wel een goeie trouwens haha)
en ook wel fijn de druk ervan af. Gewoon lekker rijden en nog genieten van je maatje
Maar ach ik hou ook wel een beetje van een wat scherp paard
zal vragen of mijn moeder een keertje wil filmen. Echt fijn paardje en afgelopen weekend wat balkjes stappen draven gedaan en de dag erna in de galop. Heerlijk leuk wat ompielen
en als het goed gaat kun je nog mooi bij de verkoop zeggen dat die Z gesprongen heeft
beide springen lekker door. Is een fijn beeld.