@Nann: hmm jammer dat het niet helemaal wil. Mijn eerste gedachte is je mist wat ritme en de afstanden zijn niet altijd even lekker. Maar ook wel een boef hoe die in dat ene parcours voor de 2de van de dubbel weg schiet. Klinkt misschien niet zo aardig maar zou um eens op zijn donder geven. Vooral als ie zoiets doet. Soms lijkt ie ook iets scheiterig zeg maar, wat kijkerig en misschien houd ie daarom ook iets in tempo. De galop komt nu ook iets strak en gespannen over, sommige stukken valt dat ook wel weer mee maar als die dan wat een dichte sprong maakt huppelt ie daarna wat strak. Verder is het wel een leuk paard hoor! en kan het met gemak, maar neem je nu ook wat in de maling.
Zou voor jou vertrouwen een paar keer oefen parcoursen doen. Op zoek naar het juiste ritme en wat voor jullie het beste werkt. Ook oefenen op verschillende manieren van aanrijden naar de hindernis, dan bedoel ik niet zo zeer in tempo maar de ene keer dichte afstand, dan normale en ruimere afstand. Wat meer omspelen en ook dat jullie beide in elkaar vertrouwen.
Herken het helemaal, heb ook zo'n paard gehad. Enorm springen maar als hij het niet in zijn kop had kon ik het wel vergeten.
Laatst bijgewerkt door Marijkeeee op 28-11-16 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt