maken we ook een nettere overgang. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maken we ook een nettere overgang. SusanH schreef:Niet heel lang meer doorzitten vind ik wel fijn. Moet daar echt nog aan werken. Paard heeft er ook wel een handje van om meteen aan te willen springen als ik op de volte ga doorzitten. Als ik dat tegen moet houden krijgen we spanning. Dus 1 a 2 pasjes doorzitten en dan aanspringen is voor ons veel fijnermaken we ook een nettere overgang.

Het NK, wauw. Dat is echt wel serieus. Heeeel veel succes maar dat zeggen we tegen die tijd nog wel een keer.
Nann__ schreef:Jeetje jullie zijn actief!
Iedereen gefeliciteerd met zn behaalde resultaten! Voor veel van ons is de kop er nu af.![]()
Glenstorm, net rondje hoor! Goede keus ook als je weet dat je paard daar op reageert, een kijkerige locatie te kiezen. Lekker veel km's maken. De hoogte kan die makkelijk hebben!
Shelly21, Ik vind het zo van een foto lastig beoordelen over je bit. Maar ik denk dat je het zelf het beste kan voelen. Voelt hij constanter? Zachter in de mond? Zoekt hij je hand op? Of merk je weinig verschil?
Euforie, gefeliciteerd met je nette punten! Gewoon even nieuwsgierig, heb je al plannen voor je L debuut? Ik hoop volgende wedstrijd ook nog 2 punten te rijden, en dan mogen wij ook over. Ik twijfel alleen om al te gaan starten voor de nieuwe proeven of erna.. Doorzitten is bij ons ook écht een ramp..
Rebecc1994, is je paard vaker kijkerig op ander terrein? Anders misschien eens trainen op een andere locatie?
Mizsz Kitty, ik herken je middengangen ''probleem''. Thuis gaat het wel oké, maar op wedstrijd is hij helemaal niet gestresst oid maar of ik wil teveel of hij heeft wel een beetje last van spanning want hij wilt heel snel in galop aanspringen..
TCA, wauw! Gefelicteerd! Jullie zijn ook écht een mooie combinatie.Het NK, wauw. Dat is echt wel serieus. Heeeel veel succes maar dat zeggen we tegen die tijd nog wel een keer.
![]()
Sanne96, wat voor blessure heb/had je aan je knie?
Susan, hoe ging het springen bij je man zaterdag?
Euforie schreef:Iedereen gefeliciteerd met de punten, heeel knap!
Wij hebben ook heel fijn gereden! 201 en 195 punten 4winst wat maakt dat we L1 startgerechtig zijn! We waren al anderhalf jaar niet gestart dus ik ben echt heel erg trots. Mijn valentijn kan niet meer stuk!
TCA schreef:Lois! Fijne punten en commentaar voor je debuut! Jasje staat ook heel gaaf op je paard

Mizsz_Kitty schreef:Weer twee geslaagde debutanten, gefeliciteerd met de punten!
Ik ben vanmiddag ook weer gestart, 2 keer eerste(van de 2) met 187 en 188. Pony was weer erg braaf. Middengangen blijven heel minimaal, daar de komende tijd ook wat de focus op leggen.

TCA schreef:Ik zit trouwens nog op mijn roze wolk!! Gister NH kampioen geworden op de regio. Ik had er zelf al niet meer zo'n vertrouwen in na mijn proef, maar toch nog!! Heb echt een ongelofelijk top bijrijdpaard. Nu mag ik 5 maart rijden op het NK! Wauw! Er zijn een paar foto's gemaakt, en ik mocht van mijn ouders bestellen maar kan niet kiezen haha. Dus moet nog even goed bekijkeb
[ [url=m/L7zATX.jpg]Afbeelding[/url] ]

, ik heb wat foto's van gister en twijfel erg welke ik zal laten professioneel ergens oo laat printen!! Zal zo even posten kunnen jullie meedenken!!
. Succes met het zoeken!!

beetje jammer