[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:56

Nette ronde Welmoed!
En gefeliciteerd Gomir!!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:13

Hartstikke netjes toch welmoed?! En gefeliciteerd Gomir!!

Iemand zei het al maar ik doe altijd echt 45 sec over om te starten, paardje van mij hoort de bel en hop in de stress/ren modus, lekker kalm aan doen dus ;-)

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:17

Netjes Welmoed!! Ziet er goed uit :)
Gefeliciteerd Gomir! :D

Ik let nooit op die 45 seconden.. :+ Rijd na het groeten mooi een rondje en dan begin ik.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:18

Super gomir! Bij mij ging die dubbel ook fout en in de tweede ronde een balkje maar als Nog een achtste plaats! :)

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:56

Netjes welmoed!
Gelukkig dat je je punten wel gekregen hebt.
Na het groeten rij ik gelijk na de 1e hindernis toe, als ik langer ga rondrijden word hij iets te vrolijk haha

Paard is een beetje aan het puberen nu, hij wil opeens ook niet meer de trailer op :') pubers.....

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:32

Mooie resultaten allemaal!

Ik hoop binnenkort ook weer L te starten maar zal toch echt eerst over mijn dubbel vrees heen moeten komen, vooral de combinatie oxer stijl. Verschrikkelijk vind ik dat.

Heb vandaag eindelijk een geschikte bijrijder gevonden voor Lotus! Rijd met veel rust en super vriendelijk! Gaat haar alleen dressuurmatig rijden, iemand anders op Loot laten springen is geen strak plan, is al mn harde werk straks voor niks geweest.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:08

Bedankt iedereen. Ik had al aardig lang de tijd gehad om rond te rijden omdat er voor mij 1 afgevallen was in het parcours. Had dus al die enge hindernis van het parcours daarvoor goed laten bekijken, vandaar dat ik nu gelijk startte. Al moet ik zeggen dat ik altijd al vrij snel start, zullen wel zenuwen zijn dat ik denk hup, dan is het zo voorbij :')

Heel netjes Gomir en de rest ook natuurlijk. Ik heb er nu met vandaag er bij ook weer 3 in twee wedstrijden.
Ga de knhs site wel goed in de gaten houden of het er wel bij gezet word, anders ga ik er nog achteraan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:32

mooi gecontroleerd rondje Welmoed!

Zijn alle parcoursen bij jullie in de regio zo kaal? Weinig aankleding, planken, felle kleuren enz? Of was dit een kleine wedstrijd?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:12

Dit was een kleine wedstrijd, was niet zo veel te zien. Me paardje vond het al spannend genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:17

welmoed__ schreef:
Dit was een kleine wedstrijd, was niet zo veel te zien. Me paardje vond het al spannend genoeg.

Dan is het perfect toch.

Ben wel eens met mijn jonkie ergens geweest wat ook meestal een kleine wedstrijd was. Maar ineens enorm aangekleed. Paard wist niet wat hem over kwam :(:)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:41

Helemaal overdonderd, arme ziel. :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:45

Fijne resultaten hier van afgelopen weekend!
Eef wat oliebol zeg met drama weg bij je oude stal.
Nibbitlotus fijn dat je een bijrijder hebt kunnen vinden die je aanstaat. Denk je niet dat je bijrijder op termijn ook een keer wil springen?

Ik heb gister een fijne foutloze cross gereden.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:29

:D 6e met 71 stijlpunten. Superfijn rondje. Langzaam begint het toch te kriebelen om L te gaan starten.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:54

Lekker bezig allemaal! Mistid ben je naar oenkerk geweest?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:57

Netjes Anne! Ik wil graag B gaan starten, eerst dat maar eens door zien te komen :D

Mistid ook mooi rond, super hoor :j

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:05

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb die dag ook dressuur dus ik ben al in wedstrijdtenue dus dat maakt voor mij niet uit. Ik ben zo bang dat ik ga vergeten hoe de lijntjes staan, dat ik de verkeerde kant op rij of iets dergelijks. Hoe onthouden jullie dat? Ik moet zeggen dat in de springlessen ik de sprongen aardig kan onthouden, dat zijn er een stuk of 6.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:08

Rena100 schreef:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb die dag ook dressuur dus ik ben al in wedstrijdtenue dus dat maakt voor mij niet uit. Ik ben zo bang dat ik ga vergeten hoe de lijntjes staan, dat ik de verkeerde kant op rij of iets dergelijks. Hoe onthouden jullie dat? Ik moet zeggen dat in de springlessen ik de sprongen aardig kan onthouden, dat zijn er een stuk of 6.

In de B staat het parcours altijd zo logisch dat verkeerd rijden bijna niet mogelijk is.
Vaak staat er 1 lijn in waar je even moet onthouden welke kant je daarna op moet. De rest wijst zich vanzelf

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:11

Als je niet als eerste moet kan het soms ook helpen om voordat je de ring in gaat nog met een paar ruiters mee te kijken. Dan visualiseer je het parcours een beetje. :j

Zojuist mij weer aangemeld bij de vereniging :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:22

Kan er nu al zenuwachtig voor worden...blegh...waarom deed ik dit ook alweer?! Ik moet even kijken hoe de tijden zijn ingedeeld en of ik tijd heb om te kijken bij een ander..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:24

Het zijn zoals al gezegd werd hele logische lijnen.. En wat als je dan een keer verkeerd rijdt? Dat gebeurt, leer je van, volgende keer beter. Adem blijven halen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:18

_Elke schreef:
Lekker bezig allemaal! Mistid ben je naar oenkerk geweest?

Ja :D

Rena100 vaak staan de hindernissen zo dat je zonder naar de nummers te kijken al bijna het hele parcours kan voorspellen. In het begin is het misschien even lastig, maar na 3x weet je wel hoe de springwedstrijden zo'n beetje gaan en is het parcours onthouden ook een stuk makkelijker :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:39

Rena100 , keep calm and go with the flow! Ik ben vorig jaar op gelderse kampioenschap verkeerd gereden omdat ik zo zenuwachtig was , gebeurt je eens en nooit weer! Loop anders Het parcours twee keer en kijk naar anderen. En so what als je verkeerd rijdt, dit is niet de laatste keer toch? :-) komt vast goed!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:55

Ik ben een held op sokken haha. Vind het aan de ene kant heel leuk, maar andere kant ook erg spannend. Mijn paard wordt soms een beetje te heet met springen dus hoop dat ik uberhaupt rond kom haha!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:29

Als je geen tijd hebt om te kijken, kan je altijd even vragen of ze je een paar plekken willen verschuiven zodat je even de tijd hebt om te kijken. Moet je wel paar dagen van te voren aangeven en niet de dag zelf. ;)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 14:16

Nou dat gaat m niet worden, in mijn klasse (60 cm :') := ) ben ik als laatst, maar er zijn er maar vier. En drie kwartier erna heb ik dressuur dus ach ja, ik maak er wel wat van...ik stel me vast aan haha