Hier is het ook druk helaas. Ik moet volop studeren, heb nog steeds geen auto dus Hyrano wordt heel weinig gewerkt.
Nou ja, mag ook wel eens.Vanaf dinsdag heb ik weer een auto dus dan kan ik tijdens mijn pauze even gaan rijden.

Mijn cap is vandaag ook aangekomen! Ik heb hem trouwens gekocht toen Divoza 25% korting gaf, normaal was deze 500 euro, ik heb hem voor 370!
Ik ben overigens wel toe aan een nieuwe, want zaterdag gooide Hyrano opeens alles dicht en mijn cap zat op mn neus
Heel erg raar want het is ook eentje van Harry's Horse, maar 56-58 of zo en dat moet gewoon passen op mn kop. Maar niet dus xDJammer genoeg is er een foutje gebeurd en hebben ze de binnenvoering niet meegeleverd
Dus ik kan hem nog niet gebruiken. Ik heb wel een rugzakje erbij gekregen, maar daar ben ik niets mee en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Dus ik denk dat daar de fout zit. 
Divoza gemaild en hopelijk krijg ik snel antwoord. Ik zal hem wellicht dit jaar niet meer kunnen gebruiken, maar ach

Bij mij begint te ellende van toetsweek over 2 weken weer dus dan even een tijdje wat minder tijd om te rijden etc. Hoe vinden jullie het te combineren: studie en een paard? Ik zit nu in 5 vwo en moet toch ook langzaam een beetje na gaan denken over wat/hoe ik alles wil gaan doen dus ben wel benieuwd.
Rij nu trouwens al enkele weken met een lage neusriem wat echt een stuk beter gaat, echter leende ik die neusriem van iemand dus nieuw hoofdstel besteld en morgen komt die
Wauw nette punten, gefeliciteerd! Lekker gereden? Bijlessen via mobiel is rot inderdaad.

) maar ook met m'n gewone gecombineerde kan ze heel fijn lopen, dus ik zie nog geen directe noodzaak. En na de aanschaf van m'n zadel is het geld nu even op