[HK]Z2-debuut, wie nog meer? Deel 2!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 11:26

Hoi jongens! Mag ik mij hier ook melden?

Even in het kort: ik start al bijna vier jaar met mijn pony tussen de paarden. Het is echt een waanzinnig leuk en getalenteerd beestje en eigenlijk gaat het tussen de paarden hartstikke goed. Met mijn vorige pony ben ik (bij de pony's) tot de Z1 gekomen. Maar nu heb ik met deze kleine alweer meer dan tien winstpunten in de Z1, en zitten de vliegende wissels er al behoorlijk goed op! Het moment waarvan ik dacht dat het nooit ging komen is dus bijna daar :):) Z2 starten!
Ik vind het echt ontzettend spannend en voor de veiligheid wil ik toch nog eventjes Z1 blijven...
Hoe besloten jullie dat jullie er klaar voor waren?

sharon_quiz

Re: Z2-debuut, wie nog meer? Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 09:07

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 10:46

Welkom Gruis! Mijn paard wist alles al en toen ik de wissels zelf ook goed kon rijden ben ik gestart.

Lienbono, hoe is het afgelopen?

Ik begon een beetje een hekel te krijgen aan de kür op muziek. Helaas verplicht op het kampioenschap :P Gisteren eindelijk eens de juiste oefeningen gereden op de regiokampioenschappen en 63%/66% gereden. Voorlopig geen kür meer voor hem, was ook het laatste kampioenschap heb ik besloten. Uiteraard gaan we wel ZZ-L starten.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:01

Gefeliciteerd Mosh, mooie percentages!! Waarom geen kür en kampioenschappen meer voor jullie?

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:08

Weekend is goed geëindigd! Kür ging echt goed (wel 1 wissel die niet goed was) maar verder denk ik niet dat ik op deze moment beter had kunnen rijden.
We hadden 72,8% en zijn uiteindelijk 2e geworden.
Binnen een maand mogen we Antwerpen verdedigen op het Vlaams kampioenschap :D Spannend!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:54

Super Lienbono! Gefeliciteerd :)

@ Sharon, ik ga per september beginnen met mijn 4-jarige merrie, ik rijdt nog een 9 jarige ennn mijn Htje is ook alweer bijna 3 :D . Chico is toch lastiger om op het juiste moment mee te pieken vanwege zijn ziekte en er lopen hele goede paarden rond in zijn klasse. Wil hem niet meer vermoeien met iets waar ik met een ander paard ook aan kan deelnemen..

3 paarden rijden op een kampioenschap heb je als amateurtje toch wel een goede groom voor nodig :P