Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiger27 schreef:Nou lovely weet niet waar jij je penny verhaaltje vandaan haalt maar dat zegt ook niemand
En buiten dat denk ik ook dat niet zo een goed idee is om negatief over ed of de vorige eigenaar te doen
Dan valt denk heel de wereld hem aan
concetto schreef:Mmmmmm het is misschien ook een stuk onvermogen van Rath.
Druk, zenuwen en een paard dat op jouw duidelijk anders reageert dan op zijn vorige ruiter.Zijn bij ons in de regio zat mensen die toppaarden kopen omdat ze het geld hebben, maar of je ze dan na kunt rijden is een heel andere vraag.Ook bij deze mensen zie je vaak stress en onzekerheid.
Ik blijf erbij dat je met een paard pas na een hele lange tijd een team vormt ook al is zo'n paard afgericht op top niveau.
Misschien ligt de lat even te hoog en is de tijd te kort.....
Karl66 schreef:Kom op. laten we wel een beetje reëel blijven. Rath is een ruiter uit het duitse A-kader, dan hoor je gewoon bij de wereldtop. Hem afdoen als een rijke amateur, die niet kan rijden is gewoon bezijden de waarheid.
horseyfries schreef:??? Voor Totilas zat hij niet in het Duitse team???? Waar heb jij gezeten?
mylittlejoy schreef:Even ter verduidelijking: heb jij hem op een OS gezien? Op de EK's/WK's? Ik niet.
Herstel, ik heb MAR z'n site gecheckt en daar staat dat hij met Sterntaler op een EK is geweest. Maar dan nog. Hij is niet van het kaliber Werth, Ulla Salzgeber, die je eigenlijk standaard in het team van Duitsland ziet.