Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan is ie tegelijk met die 2 van ons op de bus gegaan.
wel even goed kijken of alles klopt hoor
ze zijn nogal slordig momenteel (ik weet niet of je mijn eerdere post van gisteren hebt gelezen
) 
)
ze hebben de kopieen erbij notabene 
....
? Als sommige heb binnen 2 weken hebben, misschien valt de chaos ondertussen wel wat mee
Nu nog even wachten of alles goed gegaan is, en dan hoop ik eind mei te kunnen starten!!
!
Weet iemand of dat iets uitmaakt als er hengst op je startkaart en coupons staat terwijl je paard al geruime tijd is geruind? #Ymke# schreef:ik snap niet hoe sommige kunnen inloggen op mijn knhs, ik heb een persoonsnummer van mijn vorige paard, maar daar kom ik niet verder mee... Hoe wel?
Juliette_88 schreef:ik heb 3/4 weken geleden mijn startkaart aangevraagd en heb hem gisteren ontvangen!:)

Leoniee schreef:Ik heb hem eeeeeindelijk binnen!! Maaaaaaaaaaaaar .. er staat een foutje op mijn startkaart, er staat namelijk dat mijn pony is ingeschreven bij de KTVN en dat hoort bij de KVTH te zijn. Is dit heel erg?
Maargoed, het heeft in totaal volgens mij zo'n 9 weken geduurt .. ik heb hem eind februari aangevraagd