Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Getup schreef:Heb zat andere rassen en ponys gereden en ben echt nog nooit benadeeld. Gewoon netjes rijden
Veel fjorden, hafjes en tinkers. Vind ik leuk om te zien! Ook omdat die om een of andere reden vaak prettiger gereden worden dan de KWPN’ers
Als ik een tinker of een bonte oid zie roep ik dat ook altijd omdat ik eigenlijk stiekem een bont paard had gewild
En ze moeten nu dus allebei. Er komt een smid morgen; die moet de ijzers er in ieder geval maar afhalen. Wat een ellende. Enzo_Ollie schreef:Iedereen weer gefeliciteerd met z'n punten!
@essemralda maar misschien was het wel positief?Als ik een tinker of een bonte oid zie roep ik dat ook altijd omdat ik eigenlijk stiekem een bont paard had gewild
![]()
paarden anders dan kwpn zegt ook niet zoveel, de fjord in mijn les rijdt mijn dressuurgefokte kwpn'er er echt uit met zijn uitgestrekte draf
Dus het verschil weet is en krijg ook van meerdere “vreemde” mensen goede reacties! Zo geloofde ze vorig jaar niet dat het onze eerste wedstrijd was en dat ze (toen) 4 jaar oud was. Waarop ik zei “ heb der al vanaf 6 maanden oud dus ja dat weet ik zeker
”
even kijken of ik begin april nog wat ga plannen of toch gewoon rustig volgens plan
Charmaine schreef:Klopt, het is idd de vrachtwagen even leeg werkenDat is een andere mindset dan lekker saampjes leuke dingen doen
![]()
Aan de andere kant; ooit toen ik nog een jonkie was, was dit precies mijn werk en deed ik ook niet andesEn ik ben jaren lid geweest van deze vereniging. Was leuk om weer 'herkent' te worden in die zin, na er zo lang uit geweest te zijn.
Ik ga er ondanks de drukte denk ik toch wel vaker starten. Fijn parkeerterrein, grote rijhal dus ruimte in het parcours. Rij er met een half uurtje heen. En het is allemaal gewoon netjes geregeld
Maar qua sfeer toch minder gezellig dan alle amateurs voor wie het dé dag van hun leven is om vol spanning af te wachten of hun Rainbow Dream of andere Weideknol vandaag wel of geen kniehoogte sprongetje durft te nemen 
en daardoor minstens week of 2 geen vervoer. Met het mooie weer van de afgelopen dagen konden ze wel al 24/7 op de wei en mijn motivatie was sowieso even weg dus Henk heeft ook paar dagen helemaal vrij gehad. Heb hem nog niet horen klagen

Het wordt wel weer mooier weer straks, dus dan is het ook leuk om weer outdoor te starten 
Wel balen dat ze zo lang bezig gaan zijn met je auto, maar eventjes rustig aan doen is ook niks mis mee natuurlijk!