Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saltshaker23

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:23

Weten mensen hier mischieen of het toegestaan is om met bontjes rond de teugels te rijden tijden een wedstrijd? Reglement zegt veel over neusbontje en zo, maar niks over de teugels. Paard krijgt kaal plekken op zijn hals in de winter van de teugels.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:37

sott schreef:
Weten mensen hier mischieen of het toegestaan is om met bontjes rond de teugels te rijden tijden een wedstrijd? Reglement zegt veel over neusbontje en zo, maar niks over de teugels. Paard krijgt kaal plekken op zijn hals in de winter van de teugels.

Mm. Geen idee eigenlijk. In het wedstrijdreglement dressuur staat dit:
Aan het materiaal en de uitvoering van de teugels worden geen regels gesteld, met dien verstande dat in géén enkele klasse het gebruik van een voorziening, die als een lus of handvat kan worden aangemerkt, is toegestaan. De teugels mogen uitsluitend zijn vastgemaakt aan het bit.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:31

Afbeelding
Ter info: het mag dus wel.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:37

Imaginaerum, bedankt voor het delen. Dan is het nu maar voor iedereen duidelijk. :)

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:43

Imaginaerum schreef:
[ [url=m/UYJQfg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ter info: het mag dus wel.

Jeetje zeg.. toen ik het op FB vroeg was het niet toegestaan! Nou, ontzettend bedankt voor het delen. Gaat een hoop voetjes wassen en knotten schelen :D

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:55

Maar spreek je dan expres de tweede keer een verkeerde datum in of zeg je hoe het zit..? Gaat bij mij beetje tegen m’n principe in om te liegen, maar anders zeg je iets wat eigenlijk niet mag.. :?
Laatst bijgewerkt door JenteC op 14-01-21 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:57

De datum van opnemen maakt dus niet uit JenteC: 2x op zondag opnemen = 1x op zondag inleveren & 1x op maandag inleveren (= 2 verschillende weken want die lopen van maandag tm zondag)

Dus wel de goede datum inspreken, maar in verschillende weken inleveren!

Dit is wel een goede om te onthouden, maakt het een stuk makkelijker. Hoef je maar 1x paard schoon te maken / nette outfit aan e.d.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 15:58

Goh, dat scheelt!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:00

Kunnen we dit soort screenshots met uitleg van de KNHS niet verzamelen in de OP _O-

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:00

xSannee schreef:
De datum van opnemen maakt dus niet uit JenteC: 2x op zondag opnemen = 1x op zondag inleveren & 1x op maandag inleveren (= 2 verschillende weken want die lopen van maandag tm zondag)

Dus wel de goede datum inspreken, maar in verschillende weken inleveren!

Dit is wel een goede om te onthouden, maakt het een stuk makkelijker. Hoef je maar 1x paard schoon te maken / nette outfit aan e.d.

Oké bedankt! Mocht het een keer goed uitkomen, is dit wel makkelijk. Alleen een nadeel dat je het commentaar van de eerste niet al mee kan nemen in de volgende.. maar goed, fijn om te weten dat het wel een optie is.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 16:12

Nou fijn om te weten zeg, dan doen we er zondag denk ik maar gelijk 2. Kunnen we de week erna wat anders doen :D

Vind het wel nog steeds apart :') En in het laatste antwoord benoemt ze ook niet meer expliciet dat de twee proefjes op dezelfde dag zijn opgenomen. Maar het zal dan wel toch

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 18:18

Ik heb zojuist mijn eerste proefje ingestuurd :D!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 19:10

Stal genootje en ik ook beide gefilmd vanmiddag, nu alleen nog uitzoeken hoe het werkt met nieuwe forum :+

RedRoses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:48

Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol |( .
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:18

Proefje geüpload, naar de jury gestuurd.
En nu kom ik niet meer op de site ?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 21:42

RedRoses schreef:
Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol |( .
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.

Ik wacht ook nog steeds sinds zondag.

Heb een keer eerder op zaterdag ingeleverd met de kersten kreeg toen pas begin januari op de maandag of dinsdag pas de uitslag. Kreeg als antwoord dat de ene jury sneller is dan de ander

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:07

hebben jullie ook dat de website niet wil laden? eindelijk mijn eerste online proefje opgenomen en nu kan ik dus niet uploaden....

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:10

VWestra schreef:
hebben jullie ook dat de website niet wil laden? eindelijk mijn eerste online proefje opgenomen en nu kan ik dus niet uploaden....

Ik ook... -O-

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:15

Dat werkt nog niet handig..
Voorheen kon ik aangeven dat ik op vrijdag tijd heb.
Nu heb ik maandag 10 proeven gehad, ik heb er 2 kunnen doen (druk met werk en paard).
De test komt morgen en zaterdag.

RedRoses schreef:

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 22:59

Naomi_Haffie schreef:
VWestra schreef:

Ik ook... -O-

Hier ook. Pagina blijft blank, krijg ook geen foutmelding.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 01:36

paardrijden.nl doet het bij mij ook niet.. Ik wilde net voor een vriendin kijken welke proef er gereden moet worden, is dat nog steeds proef 6 voor de B? Of is dit intussen veranderd?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 05:24

Texas02 schreef:
paardrijden.nl doet het bij mij ook niet.. Ik wilde net voor een vriendin kijken welke proef er gereden moet worden, is dat nog steeds proef 6 voor de B? Of is dit intussen veranderd?

Nee is nog steeds 6

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 05:39

Naomi_Haffie schreef:
Texas02 schreef:

Nee is nog steeds 6

Top, bedankt! :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:16

Er staat bij mij, beoordeling ingepland, dan is ie nog jiet bij de jury toch? :)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 10:21

Als de bak niet bevriest en het niet te snel flink gaat regenen, kan ik misschien binnenkort eindelijk een proefje opnemen. *fingerscrossed* *\o/*