Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sott schreef:Weten mensen hier mischieen of het toegestaan is om met bontjes rond de teugels te rijden tijden een wedstrijd? Reglement zegt veel over neusbontje en zo, maar niks over de teugels. Paard krijgt kaal plekken op zijn hals in de winter van de teugels.
xSannee schreef:De datum van opnemen maakt dus niet uit JenteC: 2x op zondag opnemen = 1x op zondag inleveren & 1x op maandag inleveren (= 2 verschillende weken want die lopen van maandag tm zondag)
Dus wel de goede datum inspreken, maar in verschillende weken inleveren!
Dit is wel een goede om te onthouden, maakt het een stuk makkelijker. Hoef je maar 1x paard schoon te maken / nette outfit aan e.d.
RedRoses schreef:Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol.
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.
RedRoses schreef:Poehh, ik vind geduld wel moeilijk hoor. Wacht sinds zaterdag op mijn protocol.
Meer mensen die bijna een week hebben gewacht? Als ik hem morgen niet krijg, moet ik dan de KNHS een berichtje doen? (5 werkdagen) Ik zie sommige juryleden hier die oudere proeven toegestuurd krijgen, vandaar.