Super leuk om je even kort te spreken. Zonde van de series dat kost heel veel punten want dat nemen ze ook nog mee in het artistieke gedeelte van de proef. Maar je reed toch maar mooi mee in de kur.
Ik had een beetje een moeizame wedstrijd. Op maandag met baan verkennen waren we het echt niet met elkaar eens. Dinsdag liep hij met losrijden echt top maar eenmaal in de baan kroop hij wat in elkaar en kon ik even niet bedenken hoe ik dat ging fixen. Daarin merk ik wel echt dat we nog weinig wedstrijden hebben gereden samen want dit soort dingen zijn dan nog niet vertrouwd. Met ruim 64% geen dramatische proef maar niet waar we voor gekomen waren.
Woensdag een stuk fijner kunnen rijden. Wel waren we beide echt een beetje moe, ik had zelf een enorme rotweek met heel veel slecht nieuws en super weinig geslapen en dat komt mijn hersenletsel niet echt ten goede. Maar ondanks dat echt wel een fijne proef gereden in de inter1 en met ergens in de 67% 4e geworden in de kleine finale. Al met al best tevreden ook al had er meer in gezeten.
Nu een beetje doortrainen en dan binnenkort ons inter2 debuut.