Morgenochtend komt de hoefsmid hier ook, Briela krijgt ook ijzers voor.
Ik had zulke leuke springschoenen gekocht, maar ze passen echt voor geen meter. Ik vind de pasvorm gewoon niet fijn bij der. Maar ze zijn zo leuk... ik vind het echt jammer.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mcjv schreef:Heel veel succes morgen!! Benieuwd naar weer leuke resultaten
Morgenochtend komt de hoefsmid hier ook, Briela krijgt ook ijzers voor.
Ik had zulke leuke springschoenen gekocht, maar ze passen echt voor geen meter. Ik vind de pasvorm gewoon niet fijn bij der. Maar ze zijn zo leuk... ik vind het echt jammer.
[ [url=m/VBi3XP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Charlotte446 schreef:Bijzondere ijzers zijn dat Nathalie!
Succes op wedstrijd vandaag Lisa-Jo! Gewoon lekker gaan rijden, niet teveel aan de rest denken
Die zijn zeker leuk mcjv, jammer dat ze niet passen... Bij EJ heb je nog genoeg keuze voor iets anders, was er van de week, als Pride ijzers zou hebben had ik wel een setje meegenomen
[ [url=m/LTn1Qp.jpg]Afbeelding[/url] ]
_helga_ schreef:Jullie gaan echt hard! Lees continue bij maar kan niet overal op reageren
Lisa-Jo hoe is je wedstrijd gegaan?
Ik wil zondag op wedstrijd maar er zijn er 4 even kijken welke starttijd mij het beste uit komt
De week erop komt de osteopaat nog een keer dus wil graag keertje op wedstrijd.
We gaan gewoon zonder doel! Oja 1 doel plezier hebben!
Dat vind ik soms moeilijk ik wil te veel me best doen terwijl ik het toch niet meer kan veranderen op wedstrijd.
Hebben jullie nog plannen?
PrimaDonna_ schreef:Nou meiden, het gaat totaal niet lekker met rijden.
Ging erop en ze was verder super braaf. Waren 2 mannen bij de buren zonnepanelen op het dak aan het leggen en zei al tegen mijzelf: geen aandacht aan geven. En ze keek ook helemaal niet!
Even ingereden maar merkte meteen al dat ik mijn hele lijf gespannen hield, kon niet ontspannen. Heb denk 15 min les gehad en toen brak ik ineens. Tranen rolde over mijn wangen en zat er echt even doorheen. Instructrice even met mijn gesproken en gezegd dat paardrijden ook helemaal niet makkelijk is. Maar ik zit zo met de laatste fijne keer in mijn hoofd dat ik dat te graag wil... Eigenaresse is toen op Don geklommen en bij haar liep ze zo fijn.
Heb maandag weer les en dinsdag ga ik naar een fysio hier in het dorp die mijn instructrice heeft aangeraden. Zij hebben een speciaal ruiter fit programma.
Mijn probleem is namelijk dat ik mijn linkerarm wel langs mijn lijf doe, maar rechts mijn schouder naar voren doe en mijn arm van mijn lichaam. Ik zit als het waren gewoon echt scheef EN dat is waar Don dus op reageert.
Dinsdag dus eerst kennismaking met de fysio en dan gaat hij mij een trainingsplan geven. Stephanie Kooijman (is een bekende ruiter) komt ook bij die praktijk dus zal wel goed zijn!
Pien1989 schreef:Jeetje prima donna...
snap dat je het nu even op een laag pitje zet. Je zelf goed voelen is ook heel belangrijk. Ik hoop dat de fysio hierin wat kan betekenen voor je!
In alle verhuis en verbouw hectiek heb ik mijn vriend zo lief gevonden om me zo naar de manege te brengen. Ik heb volgende week wedstrijd en ik wilde echt nog een keer daar oefenen (het is soms zon draak...) dat geeft me wat meer een fijn gevoel. Laatste keer op de manege liep ze echt zelfs beter dan thuis maar dat is al weer twee weken geleden. Toen was mijn vader mee en moest ik het rijden een beetje kort houden. Als het droog is rijd ik terug naar huis (40 minuten) maar volgens mij kwamen er wat buitjes aan.
Nu snel opstaan, rijbroek aan en gaan!
Fijne dag voor jullie en degene die vandaag moeten starten: succes!
ynskek schreef:Prima Donna goed dat je t wedstrijdplan voor nu even op een laag pitje zet.
Mijn pony is afgelopen week verkocht en verhuisd. Dit betekend dat ik nu zelf ook weer wat kan gaan rijden.
Voorlopig ga ik 2 a 3 keer in de week een van de manege paarden rijden.
Super fijn dier, alleen niet de makkelijkste om te rijden. Dit ook omdat ie precies doet wat jij met je hulpen vraagt.
Is niet altijd wat je wil vragen maar t is wel wat je doet.
Zo heb ik van de week in de les met regelmaat travers gelopen omdat een van mn benen sterker door kwam dan de ander
Of ik hier wedstrijden mee ga starten is nog niet zeker. FNRS in ieder geval en of dat F16 en hoger of de B/L1 wordt moet ik nog even overleggen...
Harvey1 schreef:PrimaDonna_ schreef:Nou meiden, het gaat totaal niet lekker met rijden.
Ging erop en ze was verder super braaf. Waren 2 mannen bij de buren zonnepanelen op het dak aan het leggen en zei al tegen mijzelf: geen aandacht aan geven. En ze keek ook helemaal niet!
Even ingereden maar merkte meteen al dat ik mijn hele lijf gespannen hield, kon niet ontspannen. Heb denk 15 min les gehad en toen brak ik ineens. Tranen rolde over mijn wangen en zat er echt even doorheen. Instructrice even met mijn gesproken en gezegd dat paardrijden ook helemaal niet makkelijk is. Maar ik zit zo met de laatste fijne keer in mijn hoofd dat ik dat te graag wil... Eigenaresse is toen op Don geklommen en bij haar liep ze zo fijn.
Heb maandag weer les en dinsdag ga ik naar een fysio hier in het dorp die mijn instructrice heeft aangeraden. Zij hebben een speciaal ruiter fit programma.
Mijn probleem is namelijk dat ik mijn linkerarm wel langs mijn lijf doe, maar rechts mijn schouder naar voren doe en mijn arm van mijn lichaam. Ik zit als het waren gewoon echt scheef EN dat is waar Don dus op reageert.
Dinsdag dus eerst kennismaking met de fysio en dan gaat hij mij een trainingsplan geven. Stephanie Kooijman (is een bekende ruiter) komt ook bij die praktijk dus zal wel goed zijn!
Dit heb ik precies zo gehad een keer. Ik was zo gespannen in de les, hij deed niet eens wat. Maar ik was bang en gespannen en na 15 barste ik in huilen uit. Daarna ging het beter. Het is een fase, het komt echt goed. Ik had 2 maanden geleden alleen maar ruzie met mn paard en dacht: die wedstrijden komen nooit goed. Mijn eerste wedstrijd had ik 164,5 en dacht dat ik altijd in de b zou blijven. Nu ben ik na 2 wedstrijden 5 punten verder. Als ik het kan, kan jij het zeker. Kop erop, gaan! Je kunt het!
_helga_ schreef:Prima donna goed dat je een pauze inlast!
Ik heb het ook op een laag pitje gezet en dan zie ik wel waar we uit komen.
Zijn nu vooral bezig met recht richten.
Maar blijf wel af en toe een wedstrijdje rijden om in die routine te blijven merk aan mezelf dat ik anders veeel te zenuwachtig ben.
Zondag is het doel gewoon rijden en we zien het wel ik heb geen doelen deze keer