SusanH schreef:glenstorm: net je filmpje nog even gekeken, ik vind het netjes hoor! Volgens mij kan jij prima B startenga je topic ook nog even bekijken!
Ja op zich kunnen we dat ook wel hoor. Maar mijn paard vindt op concours gewoon alles eng behalve de hindernissen. En hij vindt springen fantastisch waardoor die af en toe wat sterk kan worden, waardoor ik controle mis. Het is vrij lastig om hem goed bij de hindernis te krijgen als die van links naar rechts vliegt en ondertussen wissels springt omdat er toevallig iets engs langs de kant staat. Hoogte is voor ons beide absoluut het probleem niet. Hij sprong het 1e parcours gisteren alsof er 1.30 stond en ik heb zelf bij de pony's M (1.00m) gesprongen. Maar we starten nu puur BB om de communicatie nog een beetje op orde te krijgen en paard wegwijs te maken met spanning en enge dingen.
We gaan waarschijnlijk half maart op onze thuismanege een rondje in de B doen.
ga je topic ook nog even bekijken!
. Ik had er zelf al niet meer zo'n vertrouwen in na mijn proef, maar toch nog!! Heb echt een ongelofelijk top bijrijdpaard. Nu mag ik 5 maart rijden op het NK! Wauw! Er zijn een paar foto's gemaakt, en ik mocht van mijn ouders bestellen maar kan niet kiezen haha. Dus moet nog even goed bekijkeb