Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
2e proef heb ik afgegroet, tussen de proeven door geprobeerd alleen maar voorwaarts te rijden, maar ze zat teveel vast in zowel d'r lijf als koppie 

Vandaag geef ik haar even een dagje vrij, even maar lekker bijkomen van een drukke week. Keer wat hogere dosis vitaminekorrel en wat extra vitE bijvoeren, om d'r lijf wat te helpen. Moet zelf ook werken dus zit ook met wat tijdgebrek, morgen weer rijden en dan maar even kijken hoe ze voelt.
Wanneer maak je de overstap naar het L2?

Ik hou van Fjorden! Is ie ook van jou?
Wat ik lastig vind is AW. Paard stapt keurig naar achteren, maar het probleem is om hem na vier passen te laten stoppen, moet dan echt redelijk streng doorkomen met m'n been om hem weer vooruit te krijgen, dus eigenlijk moet hij nog beter aan de hulpen worden. In de training werken we vooral aan het sterker maken en te allen tijden goed over de rug te houden. Verder pakken we nu ook steeds vaker travers en SB mee en we zijn nu bezig met keertwendingen, maar dat snapt ie nog niet helemaal

En sommige lijntjes vind ik net wel fijn om even te oefenen 
Succes zondag!
ben benieuwd hoe ze morgen loopt. Halen jullie ook altijd direct horor verhalen in je hoofd als het even niet goed gaat?!
Alice13 schreef:Fijne punten Sofie! Ik hoop dat dian zondag ook in eens weer lekker looptben benieuwd hoe ze morgen loopt. Halen jullie ook altijd direct horor verhalen in je hoofd als het even niet goed gaat?!