[HK]Pony's tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaLucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 23:34

Annash schreef:
Ik heb idd al twee jaar de AV/NRPS wedstrijd in IJzerlo gejureerd! :-)
Misschien kan ik er dit jaar zelf wel starten met Dylano...

Heb je afgelopen jaar ook gejureerd in de B? Wij hadden dit jaar ook meegedaan. Ik had een keer in een topic op het AVSforum voorgesteld om NRPSers mee te laten doen. Wij moeten iig hard gaan trainen en dan hoop ik dat dat in de punten terug te zien.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 23:39

Ik gelooooof dat ik idd B t/m L2 gejureerd heb. Maar dat was alweer in april en ik heb daarna nog heel veel gejureerd... :') Volgens mij hadden ze het samengevoegd, kan dat? Mocht je de coupon nog hebben en het zeker willen weten: mijn persoonsnummer is 346997 :-) Zou wel grappig zijn als ik hier weer mensen daarvan tegenkom! (Behalve Lisanne dan, maar die woont hier in de buurt dus die kom ik vaker tegen).

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 23:47

Zie nu net in je profiel je achternaam Annash.... en weet dus dat je me een keer gejureerd hebt ( of in ieder geval: iemand met deze achternaam, en daar zullen er niet zoveel van zijn denk ik zo, toch?)
Ben alleen even kwijt wáár dat was.

Maar grappig!

Edit: Weet het weer!
Als het goed is was het op het ONCK in Ermelo.. Mijn tweede officiele wedstrijd, B dus, en kreeg 199 punten van je! ( en daarmee als 1ste of 2de geplaatst).

Dat helpt wel natuurlijk, om een achternaam te onthouden :D :D :D

Suelza

Re: Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:28

Mensen wat een drama hier! Hoe is het bij jullie? Veel schade?!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:40

Volgens mij valt het hier wel mee..... ligt hier wel een laagje sneeuw.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:42

Neeeee :=

Hier helemaal niks.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:50

Hier ook helemaal niks nog! Hoewel ik ook niet echt in het noorden woon :n!
Ik las dat mensen nog wel op wedstrijd gingen op fb, hoe gek ben je dan wel niet...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:51

Nou hier hebben we best wel last gehad! Mijn keet (die bij de bak staat) is ook omgewaaid -O-

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:51

Hier waren wat takken van de boom naar beneden komen zetten in de paddock. Maar paarden waren niet van slag.
Verder geen schade gezien.
Pff heb morgen weer wedstrijd en niet zoveel motivatie. Ben nu 2 keer naar het wedstrijdterrein geweest om te oefenen terwijl er geen druk op staat. Maar ze blijft ontzettend nerveus. Dus dat wordt weer een leuke.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:26

Mijn fiets is omgevallen en er zit een plaat van het dak van de stal wat los maar het was hier in het zuiden veel minder erg dan de vorige storm. Hier had je wel met de trailer kunnen rijden hoewel ik het niet geriskeerd zou hebben omdat je niet weet hoe erg het wordt. In Friesland oid zou ik het gekkenwerk vinden gisteren.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:34

Heb zondag wedstrijd gehad en in de kantine kwam er een man naar me toe. Hij had toch zoveel respect dat ik tussen al die grote paarden reed (enigste pony tussen 25 paarden). Hartstikke leuk om te horen, plus m'n eerste winstpuntje in de L1 :D

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:35

Hier waaide het rond een uur of 4 wat harder, maar niet om te zeggen dat je weggeblazen werd ofzo...
Lang leve een stad die in een dal ligt. :')
Thuis heeft t naar t schijnt wel flink gewaaid...

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 10:36

elinebakker schreef:
Heb zondag wedstrijd gehad en in de kantine kwam er een man naar me toe. Hij had toch zoveel respect dat ik tussen al die grote paarden reed (enigste pony tussen 25 paarden). Hartstikke leuk om te horen, plus m'n eerste winstpuntje in de L1 :D

Daarvoor doe je het! *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 11:01

Punz schreef:
Zie nu net in je profiel je achternaam Annash.... en weet dus dat je me een keer gejureerd hebt ( of in ieder geval: iemand met deze achternaam, en daar zullen er niet zoveel van zijn denk ik zo, toch?)
Ben alleen even kwijt wáár dat was.

Maar grappig!

Edit: Weet het weer!
Als het goed is was het op het ONCK in Ermelo.. Mijn tweede officiele wedstrijd, B dus, en kreeg 199 punten van je! ( en daarmee als 1ste of 2de geplaatst).

Dat helpt wel natuurlijk, om een achternaam te onthouden :D :D :D

Dan heb je prima gereden! :-)

Geloof niet dat hier veel stormschade is. Maarja, binnenland he. Hier is het niet zo heftig als bij jullie, windkracht 6 of 7. Een lachertje vergeleken met 't noorden, gok ik.

Pepper2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 12:46

lisannee93
Pepper is een dochter van Moeder: coosje gc en vader: Tossy gogo. Ze is niet echt een forsen merrie, maar daar ben ik wel blij om. Ze is 3 jaar oud en vanaf eind juni onder zadel. En we ik ga dit weekend voor het eerst starten met haar. We zullen wel als laatste eindigen ma ja.

Door de storm was onze trailer wat vooruit geblazen. Maar ik woon in brabant en daar viel het schijnbaar nog mee.

Paroeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:11

SaskiaLucia schreef:
Annash schreef:
Ik heb idd al twee jaar de AV/NRPS wedstrijd in IJzerlo gejureerd! :-)
Misschien kan ik er dit jaar zelf wel starten met Dylano...

Heb je afgelopen jaar ook gejureerd in de B? Wij hadden dit jaar ook meegedaan. Ik had een keer in een topic op het AVSforum voorgesteld om NRPSers mee te laten doen. Wij moeten iig hard gaan trainen en dan hoop ik dat dat in de punten terug te zien.

Ik heb het ook al voorgesteld om alle wedstrijden open te stellen (ik had dan ook een extra pony bij). Vier wedstrijden moeten aflassen lijkt mij toch wel genoeg zeggen... we zullen het zien voor volgend jaar.

Hier waait het ook hard maar niet harder als normaal bij een herfststorm zeg maar. Wij hadden geluk in Brabant :P Net een buitenrit gemaakt :brr: Ik was bevroren maar de paarden vonden het wel fijn. Het is nu gelukkig ook droog.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:03

Hier heeft het gisteren wel vrij hard gewaaid (Veluwe) maar echt schade is er niet. Wel veel takken uit bomen. Vorige storm waren bij ons op stal twee bomen omgewaaid en die hadden net de stal gemist..(geen paard gewond gelukkig).
Nu is alles heel gebleven.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:22

Volgens mij hier niet echt schade, wat omgewaaide dingen, maar niet dramatisch.
Maar zit dan ook niet in het noorden, wel bij Rotterdam, dus bij de kust.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:47

Paroeska schreef:
SaskiaLucia schreef:

Ik heb het ook al voorgesteld om alle wedstrijden open te stellen (ik had dan ook een extra pony bij). Vier wedstrijden moeten aflassen lijkt mij toch wel genoeg zeggen... we zullen het zien voor volgend jaar.

Hier waait het ook hard maar niet harder als normaal bij een herfststorm zeg maar. Wij hadden geluk in Brabant :P Net een buitenrit gemaakt :brr: Ik was bevroren maar de paarden vonden het wel fijn. Het is nu gelukkig ook droog.

Als wedstrijden vanwege te weinig deelname inderdaad niet door kunnen gaan is wel erg jammer... NRPS/AVS van maken klinkt als een prima oplossing. Maar ondanks dat was het dit jaar in IJzerlo ook een stuk minder druk dan het jaar ervoor.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:59

Annash schreef:
Paroeska schreef:

Als wedstrijden vanwege te weinig deelname inderdaad niet door kunnen gaan is wel erg jammer... NRPS/AVS van maken klinkt als een prima oplossing. Maar ondanks dat was het dit jaar in IJzerlo ook een stuk minder druk dan het jaar ervoor.

Denk dat dat in Ijzerlo ook komt (als ik dan voor mezelf spreek) door 8 euro inschrijfgeld en het enkel kunnen winnen van bekers en linten. Voor mij is het naast de deur, maar zou er zeker geen uren voor rijden. Daarnaast vind ik het losrijden ook bagger in de bak en zou dat liever op het gras zien. Maar vond in Ijzerlo dit jaar sowieso minder NRPS'ers dan vorig jaar. Denk dat veel NRPS'ers er niet extra voor komen omdat het voor hen niet specialer is dan een ander concours, terwijl dat voor av denk ik wel geldt. Maar je vergroot de doelgroep er natuurlijk wel mee, dus lijkt me in principe een prima oplossing.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:04

Daar zit wat in, inderdaad. Als ik een NRPS'er had (oh wacht, die heb ik nu weer :P ) ga ik naar zo'n wedstrijd omdat het in de buurt is (zoals enkele jaren gelden met Sam nog) en inderdaad niet vanwege het prijzengeld. Voor Dylano zou het misschien een mooie start zijn, juist omdat het niet zo'n groot concours is en je nog in een bak los kan rijden in plaats van een groot veld. Ach, ik ga het wel zien dit voorjaar.

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 19:45

Hier ook weinig schade!

Kreeg ook nog leuk complimentje over Jotnie van de Jury, dat ze het een onwijs leuke pony vond, dat hij netjes liep en dat we een leuke combinatie waren! Erg leuk om te horen :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:26

Hier ook geen schade. Maar Jemig wat een weer

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:50

Brrrrr hele dag les gegeven, man wat is het koud! Ben dr ziek van!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 00:54

Suelza schreef:
Brrrrr hele dag les gegeven, man wat is het koud! Ben dr ziek van!

Het is de wind ( hier iig) die tot op t bot lijkt te gaan. Blegh!