miranda21 schreef:Beter Horseyfries, denk dat als wij haar zouden smsen we er niet tussen komen voor een les.
Wat denken jullie zouden we nog vorst krijgen deze winter?
Ik hoop het niet, wil graag wat wedstrijden opgeven voor in februari maar dat lukt niet als het nog gaat vriezen.
Het rijden ging gister gelukkig een stuk beter als de dag ervoor ondanks dat ik best beroerd ben.
Zaten een paar goede en ook 2slechte wissels tussen.
Het blijft uitkienen wanneer ik nu de hulp (nou ja hulp, verleg alleen m'n benen heel voorzichtig) moet geven om geen bok te krijgen, vooral van links naar rechts.
Nee dat klopt, maar ik les dan ook al tien jaar bij haar
Na mijn allereerste trainingsweek meer dan tien jaar geleden wilde ik daar blijven lessen, maar ze nam geen nieuwe klanten aan. Toen heb ik een jaar lang trainingsweken gevolgd, cursussen gevolgd waar één les bij was, zelf workshops georganiseerd waar ik zeventig mensen bij elkaar moest krijgen waarvan er dan zes konden rijden (en ik daar één van was natuurlijk
) en zo een jaar lang om de paar maand toch les kunnen krijgen. Toen mijn paard heel erg snel vooruitging vroeg ze tijdens een trainingsweek bij wie ik nu leste, en mijn antwoord was dus "bij jou, alleen je weet het niet" en heb uitgelegd wat ik aan het doen was. Toen was ze zo overtuigd van mijn doorzettingsvermogen, dat ze toch gezegd heeft dat ik bij haar mocht komen lessen. Dat is nu dus tien jaar geleden, en eerst was het zeer regelmatig les, maar de laatste jaren met al haar werkzaamheden voor Junioren en Young Riders, Olympisch Comité enz. is de regelmaat eruit, dus nu moest ik weer iets verzinnen om weer wat vaker ertussen te komen. En dat is dus weer gelukt! Ik ben ervan overtuigd dat ik zonder haar lessen nooit Grand Prix was geworden, ze is een ontzettend goede instructrice maar ook heel erg streng, het is echt niet zoals bij clinics constant lachen, integendeel!
Ik ben bang dat we in februari alles dubbel krijgen wat we nu missen..... sneeuw, ijs enz.