De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:12

ponyparadijs schreef:
Er zijn er al meerdere die 2 paarden op 2 locaties mogen starten. Dus dat staat wel in de regels maar ze houden zich er niet aan! Ze geven dus zo maar dispensaties

Ja en ik heb dus mail dat ik dat us niet mag doen! Heb er ook nog in vermeld dat ik niet twee paarden in 1 trailer kan houden. Maar jah maakt ook niet meer uit. Heb ook besloten om mijn fjord weer waarschijnlijk af te melden, ook al heb wel toestemming met mijn fjord, ben toch bang dat ik daardoor voor niks mee ga doen. Dus neem mijn kruising fries x draver mee!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:46

ponyparadijs schreef:
Ja maar Matjse gaat naar Heiloo toch?
Welke klasse doe je mee Mats?

Klasse M. Ik ben Dieuwke met Jannes.
Zag dat er nog 2 friezen in de M meerijden in Heiloo, eentje is wel leuk, de ander denk ik van hmmm.. waarom heb jij jezelf opgegeven en waarom M? En in de Z zit er eentje die ook in dit topic zit, ben de naam even kwijt.

Dit paard neem ik mee:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Matsje op 10-01-12 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Re: De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:52

Mijn amazone doet mee in het Z. En wij doen mee voor een leuke ervaring. Heb een naam op de lijst gezien en verwacht dat zei ook Z start en dan kan iedereen het wel shaken hahahaha!

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 15:54

ponyparadijs schreef:
Mijn amazone doet mee in het Z. En wij doen mee voor een leuke ervaring. Heb een naam op de lijst gezien en verwacht dat zei ook Z start en dan kan iedereen het wel shaken hahahaha!

Dan ben ik toch wel heeeeel benieuwd naar die naam!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:00

Heb wat zitten speuren maar mij valt geen bijzondere naam op...

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:08

In heiloo??

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:10

Matsje schreef:
Volgens mij ben ik een van de weinigen met een fries. Ben benieuwd wat ze daar van vinden... Wel een super dressuurfries met een hoop temperament...
Fotoos in profiel voor de geïnteresseerden.

Met zadel aanmeten was ze helemaal gek van de kruising-fries waar ze hem op moest passen dus dat zit wel goed hoor :D

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 16:50

Afbeelding
Afbeelding
Ik neem deze kanjer mee in de M, in St.Johannesga

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:00

Weet iemand waar de foto's te vinden zijn die ze gemaakt hebben bij de selectie dagen van afgelopen weekend.. en de ruiters die door zijn??

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:05

Ik doe waarschijnlijk niet meer mee met de MacRider cup, heb dat weekend al een festival die ik al maanden eerder had gepland - en dus was vergeten -O-

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:30

Kan je niet op een andere locatie mee doen drunkensheep?

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:30

nog ff terugkomend op mn vorige post.. Als je nu al prix st george hebt gereden, mag je dan ook nog in het L starten met de mac rider cup (dan met een 4 jarige)??

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:31

Natuurlijk mag dat!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:31

ponyparadijs schreef:

Nee, ben afhankelijk van mijn vader... voor mij zijn er 3 locaties 50 minuten rijden en de rest allemaal een stuk verder weg.
Dus tsja dan één van die drie locaties en daarvan was er eentje op zondag. De rest doordeweeks en dan werkt mijn vader.
Oftewel er is niet echt een andere mogelijkheid.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:33

Kajanus schreef:
Natuurlijk mag dat!

Waarom is dat zo natuurlijk?

Mikk

Drunksheep schreef:
ponyparadijs schreef:

Nee, ben afhankelijk van mijn vader... voor mij zijn er 3 locaties 50 minuten rijden en de rest allemaal een stuk verder weg.
Dus tsja dan één van die drie locaties en daarvan was er eentje op zondag. De rest doordeweeks en dan werkt mijn vader.
Oftewel er is niet echt een andere mogelijkheid.

Ik heb ook gewoon een lokatie uitgezocht die mij aanstond.. en dan maakt de reistijd toch niet heel veel uit? (ok 2 uur is overdreven :P)

Candeletta

Kajanus schreef:
Natuurlijk mag dat!

maar die zijn dan toch al veel beter??
dus zou een proffessionele ruiter dan ook mee mogen doen?
dacht dat het bedoeld was voor nieuwe talenten, die nog niet egt de kans hadden gekregen :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:36

Mikk schreef:
Ik heb ook gewoon een lokatie uitgezocht die mij aanstond.. en dan maakt de reistijd toch niet heel veel uit? (ok 2 uur is overdreven :P)

Nouja onze auto loopt op benzine en zuipt heel veel brandstof... daarnaast is een van de twee een hengst en dan heb ik liever een zo kort mogelijk dagje voor hem als je begrijpt wat ik bedoel. Wil niet dat die de hele dag op de trailer staat en dan ook nog 2 uur heen en terug naar huis. Dat vreet energie voor zo'n beest, en helemaal aangezien 'ie onervaren is.

Máár! Ik heb toch een locatie gevonden in mei, die er eerst niet op stond. Zuidlaren; is 55 minuten rijden dus goed te doen en is 27 mei pas. Dus kijken of ik kan switchen :)

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:37

Drunksheep schreef:
Mikk schreef:

Nouja onze auto loopt op benzine en zuipt heel veel brandstof... daarnaast is een van de twee een hengst en dan heb ik liever een zo kort mogelijk dagje voor hem als je begrijpt wat ik bedoel. Wil niet dat die de hele dag op de trailer staat en dan ook nog 2 uur heen en terug naar huis. Dat vreet energie voor zo'n beest, en helemaal aangezien 'ie onervaren is.

Máár! Ik heb toch een locatie gevonden in mei, die er eerst niet op stond. Zuidlaren; is 55 minuten rijden dus goed te doen en is 27 mei pas. Dus kijken of ik kan switchen :)

Begrijpelijk! :) gelukkig!

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:39

Candeletta schreef:
Kajanus schreef:
Natuurlijk mag dat!

maar die zijn dan toch al veel beter??
dus zou een proffessionele ruiter dan ook mee mogen doen?
dacht dat het bedoeld was voor nieuwe talenten, die nog niet egt de kans hadden gekregen :)

Niet iedereen die op hoger niveau rijd heeft de middelen om er te komen.. dus dan krijgt iedereen toch een kans..
Ok.. de ruiters die al aardig wat sponsoren hebben.. tja .. hoop dat die niet meedoen!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:50

Mikk schreef:
Niet iedereen die op hoger niveau rijd heeft de middelen om er te komen.. dus dan krijgt iedereen toch een kans..
Ok.. de ruiters die al aardig wat sponsoren hebben.. tja .. hoop dat die niet meedoen!

Kan je verzekeren dat die mee doen.

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:55

ponyparadijs schreef:
Mikk schreef:

Kan je verzekeren dat die mee doen.

Tja. dat zal idd best zo zijn ja.. :(

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:59

dat is ook wel te verwachten ja :)
I don't care :)

Maak ik iemand boos als ik zeg dat heel veel in dit topic serieus denken door te gaan := volgens mij kan je er beter niet op hopen aangezien ze de creme de la creme willen zien en anders is het heel simpel. Ook logisch natuurlijk zou ik ook doen als ik zoiets organiseerde :j
Echt niet negatief bedoelt hoor ik bedoel ik ken jullie talenten niet maar omdat er zoveel over vanalles 'gezeurd' wordt

niet aanvallend bedoelt hoor als ik het fout heb niet slaan :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:02

Ik weet vrijwel zeker dat we niet door gaan :D We kunnen best leuk rondsturen, maar paardlief kan ook vreselijk staken en als hij zenuwachtig is (of ik dus) dan stapt hij niet goed. We halen best leuke punten, maar hebben nog een hele hoop te leren. Als ik echt talent had, gingen we wel sneller _O-

EDIT: En dan kreeg ik wel paarden aangeboden om te rijden. Maar ik ben wel benieuwd wat ze zeggen en vind het leuk om zoiets te doen na anderhalf jaar niet starten

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:03

Hahahaha Anthonie ik snap wat je bedoelt. Er zijn er veel die zich al boos maken terwijl ze nog niet zijn geweest. Beetje jammer.