Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:28

Ik heb ook nog wel een stapel!! Denk niet dat ik daar dit jaar doorheen ga komen!! maar hopelijk gaan die online starcoupons geen geld kosten! Maar dat zou ook bijna niet kunnen.. geloof ik .. gewoon iets meer inschrijfgeld geloof ik?

lizzy1

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:33

Ik ga vanavond naar zo'n knhs bijeenkomst. Ik ben benieuwd hoe ze de 'controle' met de nieuwe protecollen zien?
Nu staat er op je coupon de geboortedatum, geslacht en kleur van je paard maar op die nieuwe protecollen komt volgens mij alleen de naam van het paard te staan of niet?
Iedereen kan dus zo op een ander paard starten als er alleen de naam van het paard op komt te staan. Hier in de regio is er nl. nooit een controle op het paspoort of chipnr.

Misschien is dat in andere regio's anders???

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:33

Nee op de protocollen komen ook al die gegevens. Dus daar heb je dezelfde controle.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:35

ponyparadijs schreef:
Wat voor complex zitten jullie l0esjj? Want 16 banen over 2 dagen is 8 per dag? Hebben jullie zoveel binnen accomodaties?

We hebben 4 binnenbanen, we kunnen 2 ringen 20x40 ringen leggen, en dan nog 20x40 losrijden. En er ligt nog een 20x40 baan die nu helemaal gerenoveerd wordt. (http://www.heemruiters.nl)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:44

Wow wat een droom hahaha. Wij hebben de beschikking over 1 20-60 binnenbaan. En het los rijden gebeurd dan op een 50-70 buitenbaan. Beide met eb en vloed bodem. Heel trots op het complex, maar dat van jullie is echt wel een droom.
Dat zijn wel altijd enorme wedstrijden. Hoeveel buitenbanen hebben jullie?

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:45

ponyparadijs: heb je even een pb gedaan

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:54

ponyparadijs schreef:
Ik zet eerst de deelnemers in de aanmeldingslijst. Daar vandaan kan ik dan zoals l0esjj zegt de statistieken bekijken. Bij ons maakt het niet uit hoeveel deelnemers er in een bepaalde klasse zitten. Ik heb indoor max. 36 combinatie. En daar vandaan betekent dat elke jury (we hebben er altijd 3) ongeveer 13 combinaties krijgen.
Dat roosters maken doe ik pas op het moment dat ik vol zit. En ik weet welke jury's ik heb.
Ik doe het secretariaat van Societeit de Vennen en het spring secretariaat van de Beemster Ruiters.
Van welke vereniging doe jij het secretariaat doom?

Oke dan ga ik dat op die manier even bekijken! :j
Ik weet hoe ik een startlijst in elkaar moet zetten via de roosters en ik nam ze altijd met het blote hoofd/oog over via startlijsten en voerde ze dan zo in in concour.
Wij zitten dan dus betreft concour het zelfde, als jij 36 combinaties heb van hoelaat tot hoelaat zitten jullie dan ongeveer incl combi's.
Ik zit bij R.V. Phoenix in Heerhugowaard, wij starten om 9 uur en hangt van het aantal starts aan die ik een plekje geef maar meestal tussen 7 uur en half 8 de laatste ruiters.

Ik kan dus bij jou gal spuwen dat ik afgelopen zondag niet kon springen? haha _-:( man wat baalde ik ( ondanks dat ik het begrijp hoor) ik moest natuurlijk net weer werken op de zaterdag..
Daar ging mijn B debuut springen.. nu pas in het nieuwe jaar -O-

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:03

Wij beginnen ook om 9 uur met de eerste start en de laatste ook rond half 8.
Dus dan zitten we rond dezelfde tijd.

Wat betreft het springen was dit nu nog een beslissing van het oude secretariaat. Ik ga officieel pas vanaf januari draaien. Vond het zelf ook wel jammer. Maar er waren niet veel paarden combinaties en nu kregen we er nog wel een aantal bij omdat we op zaterdag zaten!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:14

Mooi zo dan kan ik voor de indoor wedstrijden 36 ruiters gaan opgeven straks bij het knhs.
Maar ik begreep van jou in eerdere posts dat je per klasse de aantal ruiters moest op geven aan het knhs.
dus 10 voor het L1 5 voor het M1 etc maar zo had ik het eigenlijk niet begrepen tijdens de vergadering bij de bobs?

Jij bent er de 24 ste ook weer bij?
Ik herkende wel iemand van jullie locatie vind dat wel een grappige/leuke mw misschien ben jij het?
Wat stevigere dame met een bril op, haar meestal in een vlecht?

Edit, kijk nu idd in je profiel dat ben jij hahaha hilarisch!!!

Ik zat op de tafel voor jullie en later kreeg jij een stoel en ging je voor me zitten haha !
Ik werd het gekibbel achter me ( de andere die op de tafel zaten of er achter stonden) erg zat en ging helemaal achteraan staan bij de thee haha :D
Laatst bijgewerkt door doom op 17-11-11 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:16

Hahaha geweldig dat ben ik!!!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:17

ponyparadijs schreef:
Hahaha geweldig dat ben ik!!!

Zie mijn post heb hem gewijzigd :D

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:17

Ik heb een zwarte bril op mijn hoofd en had een net colbertje aan :Y)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:20

Ja ik had weer met mijn grote mond gezegd dat ik me had aangemeld en dan in ieder geval wel een fatsoenlijke stoel had verwacht hahahahaha!
De dames achter de tafel die stonden te kibbelen zijn van het dressuur secretariaat van de BR.

Moet zeggen dat ik me niet meer voor de geest kan halen wie jij nu bent hahahaha schaam me diep. Ik ben er de 24ste weer bij ja. Vanuit de Vennen gaat er verder niemand volgens mij.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:54

Ik doelde niet op die jonge meiden die echt op de tafel zaten, ik zat naast hun.
Maar meer op de wat oudere vrouw en de meneer naast haar ( meneer was een beetje in jogging-relax kleding haha grote kerel! en volgens mij voorzitter van een regio??!!) Had in ieder geval aldoor flinke brullen en zat steeds veel dingen met zijn collega te bespreken terwijl ik aan het luisteren was naar die kerel van het knhs, vond het erg storend.. maar ja einde van de rit bleek ook dat er niet veel werd verteld haha

Grappig dat je me niet herkent.. je heb wel een paar dingen tegen me verteld.. woensdags bij de bobs als je vlakbij zit zal ik het zeker tegen je zeggen haha en dan zeg jij Ohhhhh... jij!! ;)
Laatst bijgewerkt door doom op 17-11-11 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:00

Nee die dames stonden achter de tafel en de ene stond inderdaad met de secretaris van zuid te praten.
Hahaha ik heb je ook vast wat gezegd want ik praat heel gauw met iedereen hahahaha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:05

ponyparadijs schreef:
Nee die dames stonden achter de tafel en de ene stond inderdaad met de secretaris van zuid te praten.
Hahaha ik heb je ook vast wat gezegd want ik praat heel gauw met iedereen hahahaha!

Daarom vond ik je ook zo leuk! ik houd daar wel van haha :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:17

ponyparadijs schreef:
Nee op de protocollen komen ook al die gegevens. Dus daar heb je dezelfde controle.

Waar komen die gegevens dan vandaan? Zit niet in concoursprogramma bij mijn weten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:35

Dat is wel een goede vraag. Ik zou ook wel willen weten waar die protocollen dan ergens zitten.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:45

concours zou toch geupdate worden net als de combinatiegegevens om hiervoor te zorgen?

Anke024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:50

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, zal op het begin nog wat problemen ontstaan denk ik :?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:54

In het concour programma zitten die gegevens wel degelijk. En als je de protocollen uitprint staan ze er bovenaan bij.
Die protocollen zijn niet zo moeilijk te vinden hoor!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:31

ponyparadijs schreef:
In het concour programma zitten die gegevens wel degelijk. En als je de protocollen uitprint staan ze er bovenaan bij.
Die protocollen zijn niet zo moeilijk te vinden hoor!

Ik heb het net even geprobeerd, maar krijg toch echt alleen maar namen van de paarden op de protocollen. HEb ook bij combinatiegegevens gekeken, daar staan alleen maar naam paard. Kleur, vader, vadermoeder zijn allemaal blanco. Onder het zadel verschijnen die gegevens wel, maar bij het mennen dus neit.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:39

Ik heb nog nooit protecollen uitgeprint via concour dat wordt nog wat :=
schreef ze zelf nog met de hand.. Binnenkort maar even in het programma snuffelen :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:55

Is op zich mooi programma hoor!!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:56

Bij de dressuur krijg ik op de protocollen ook de gegevens van het paard.
Citaat:
Proef 10. Klasse L1
Uitgave 2011 Datum: 06-11-2011
Hnr: 7
Ring: Kl / Cat: L1 / P
Volgnr./tijd: - 09:00 Ruiter: Rowan Hesta
Naam vereniging: Beemster Ruiters, LR de Paard: Bug's Bunny
Combinatienummer: 587474BH kl / gesl Zwartbruin / Ruin
Chipnummer: 528210000832768 Jury: C Mevrouw C.J. van Dam (139661)

Overigens krijg ik nu in het concour voor het springen nog geen protocol in beeld. Dus als iemand weet hoe dat werkt hoor ik dat graag