Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luve_rozes schreef:Maar 'we' hoeven het niet goed te keuren, omdat 'we' het zelf ook op andere vlakken doen? En omdat degene die de filmpjes heeft geplaatst dat zonder toestemming deed, moeten 'we' het onderwerp van de filmpjes dan ook maar vrij spreken? Dan kan niemand de klok meer luiden.
Ik denk dat als je zo gaat denken, je nooit een stelling in kunt nemen, want overal zijn er wel mensen die fout doen, waardoor een ander dan feitelijk niet mag oordelen.
En dan nog, als dit, en dat wordt het, getolereerd wordt, is het hek dus van de dam. Iedereen kan dus nu de kur van een ander, spiegelbeeld gaan rijden, iig op nationaal niveau.
Jannepauli schreef:Ik vind het maar raar: eerst wordt gezegd dat er geen tijd was om een nieuwe Kur te maken ( terwijl hij al maanden met T. aan het werk is) en vervolgens kun je binnen een paar weken voor Aken een nieuwe Kur hebben? Mijn klompje breekt.Of schiet mij maar lek, dat kan ook.
Adil schreef:Maar ja, al maanden aan het werk is natuurlijk ook niet echt waar...Dat heb ik al een paar keer gepost....Rath heeft Toot pas sinds april bij zich, min de tijd dat Toot niet (intensief) gereden kon worden ivm zijn blessure.
Toen Toot nog bij PS stond trainde hij hem niet zo veel hoor, gezien de grote afstand....
tiger27 schreef:waarom schamen hij heeft zelf in het begin gezegt in het begin dat tie vind dat ieder zijn of haar mening mag geven
En dat tie ze er in zou laten staan ook al waren het negatieve
En anders moet tie hem lekker sluiten en alleen voor duitsland open laten
Hij weet dat nederlanders zeggen wat ze willen en graag hun mening geven
tiger27 schreef:waarom schamen hij heeft zelf in het begin gezegt in het begin dat tie vind dat ieder zijn of haar mening mag geven
En dat tie ze er in zou laten staan ook al waren het negatieve
En anders moet tie hem lekker sluiten en alleen voor duitsland open laten
Hij weet dat nederlanders zeggen wat ze willen en graag hun mening geven