Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yvonnepuntnl

Re: Actie Dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:21

Miona schreef:
Nina 62, je 'moet' je helemaal niet onderscheiden. Je hebt gewoon een bepaalde klasse bereikt en wat is er mis mee om dan een hoedje op te zetten (voor degenen die dat willen)? Dan rijd je toch ook tussen witte hekjes, of mag dat ook niet? En als je nog een stukje verder bent een ander jasje aan, daar ben je ook tegen?
Het hele idee van de Z is toch ook dat je een bepaalde harmonie met je paard hebt bereikt, die je waarschijnlijk (bepaalde gevallen uitgezonderd natuurlijk) nog niet hebt in de B. Dan kan je dus een hoedje gaan dragen i.p.v. een veiligheidshelm (eventueel, als je dat zelf wilt)
Ben je ook tegen het hele systeem van verschillende klassen? Vraag me af waarom je dan wedstrijden rijd...

En, hoi Gerrie!

Ik ben niet tegen het rijden in verschillende klassen, maar voor de rest vind ik het onzin dat er zoveel verschillen worden gemaakt. Neem nou die hekjes. Toen ik B reed had ik er veel meer aan gehad dan nu ik Z rijd. Ik snap niet waar die uitzonderingen allemaal voor nodig zijn. Doen ze bij het springen toch ook niet??

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:35

nina62 schreef:
Ik ben niet tegen het rijden in verschillende klassen, maar voor de rest vind ik het onzin dat er zoveel verschillen worden gemaakt.
Neem nou die hekjes. Toen ik B reed had ik er veel meer aan gehad dan nu ik Z rijd. Ik snap niet waar die uitzonderingen allemaal voor nodig zijn.
Doen ze bij het springen toch ook niet??

Daarom zouden er in ALLE klassen hekjes moeten staan........... (zoals de NBVR altijd al deed). Ja

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:40

NBVR Rulez(d?). Dat was nog eens een mooi hoedjes-tijdperk.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:30

CGJ12 schreef:
nina62 schreef:
Ik ben niet tegen het rijden in verschillende klassen, maar voor de rest vind ik het onzin dat er zoveel verschillen worden gemaakt.
Neem nou die hekjes. Toen ik B reed had ik er veel meer aan gehad dan nu ik Z rijd. Ik snap niet waar die uitzonderingen allemaal voor nodig zijn.
Doen ze bij het springen toch ook niet??

Daarom zouden er in ALLE klassen hekjes moeten staan........... (zoals de NBVR altijd al deed). Ja

Ja dat bedoel ik dus:
Daarom zouden in ALLE klassen de regels hetzelfde moeten zijn, dan heb je er tenminste ook geen gezeur over!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:05

yokie schreef:
Barbara_m schreef:
Volgens mij valt antraciet onder zwart???

Antraciet is net zo min zwart, als groen blauw is.

Kijk dat is duidelijk! Haha!

Zeker voor de kleurblinden onder ons Knipoog

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:29

[/quote]
Ja dat bedoel ik dus:
Daarom zouden in ALLE klassen de regels hetzelfde moeten zijn, dan heb je er tenminste ook geen gezeur over!
[/quote]

Dus een B-ruiter zou dan ook met stang en trens mogen rijden? Of een Z ruiter ook niet?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:33

nina62 schreef:
Ja dat bedoel ik dus:

Precies en dus mag iedereen die zich daar geroepen toe voelt met een hoedje rijden, B of Z maakt niet uit.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:02

WWWiske schreef:
nina62 schreef:
Ja dat bedoel ik dus:

Precies en dus mag iedereen die zich daar geroepen toe voelt met een hoedje rijden, B of Z maakt niet uit.

Zeker een oud NBVR-lid?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 22:24

Wie heeft er nog ( getekende) handtekeningen-lijsten liggen, dus niet de digitale versie.
Kitty? neem jij ze mee? anders deze zsm naar mij retourneren, of even een PB!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:07

Ikke! Haha!

Maar die neem ik zelf wel mee maandag Lijst

Hoe laat verzamelen?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 23:31

Gerrie schreef:
Ikke! Haha!

Maar die neem ik zelf wel mee maandag Lijst

Hoe laat verzamelen?

11.00 uur in de plaatselijke kroeg? met een hele grote fles whisky, moed indrinken..............Zij zijn groot en ik is klein!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 09:21

Dat gaat je niet lukken Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 23:52

Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar kreeg net een mail. Maandag handtekeningen inleveren?? Spannend!!! Hoeveel handtekeningen hebben jullie binnen gekregen?? Of moeten jullie dat nog gaan tellen...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 00:45

YvonneS schreef:
Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar kreeg net een mail. Maandag handtekeningen inleveren?? Spannend!!! Hoeveel handtekeningen hebben jullie binnen gekregen?? Of moeten jullie dat nog gaan tellen...

Dat laten we aan mevrouw Metty Kraay over............. Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:38

Veel succes morgen! Ik duim voor jullie en iedereen die het hoedje wil houden(ik ook dus Tong uitsteken )

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:01

Ik ga morgen heeeel hard voor jullie duimen!!
Uiteraard heb ik ook getekend Bloos

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 22:28

..en? ...en? ...en???

Zitten jullie het in de kroeg te vieren of zitten jullie je verdriet te verdrinken in de kroeg?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:37

Yoka was toppie OK dan! en heeft erg goede communicatieve vaardigheden, we hebben de duizenden Ziek handtekeningen aangeboden en daarna hebben we nog even een aardbeien-sorbet zonder aardbeien Clown gegeten. Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:41

WWWiske schreef:
daarna hebben we nog even een aardbeien-sorbet zonder aardbeien Clown gegeten. Haha!

Desondanks was het wel erg lekker!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:51

WWWiske schreef:
Yoka was toppie OK dan! en heeft erg goede communicatieve vaardigheden, we hebben de duizenden Ziek handtekeningen aangeboden en daarna hebben we nog even een aardbeien-sorbet zonder aardbeien Clown gegeten. Haha!

Zo hey! Super OK dan!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:53

KarinvdM schreef:
WWWiske schreef:
daarna hebben we nog even een aardbeien-sorbet zonder aardbeien Clown gegeten. Haha!

Desondanks was het wel erg lekker!

Toch weet ik zeker dat in een aardbeien-sorbet, aardbeien thuis horen en geen stukjes ananas en peer Rolleyes toch? Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:26

WWWiske schreef:
..........en daarna hebben we nog even een aardbeien-sorbet zonder aardbeien Clown gegeten. Haha!

Mis ik het belangrijkste weer..... Boos!

gdvrdgdvrdgvr......

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:28

WWWiske schreef:
Toch weet ik zeker dat in een aardbeien-sorbet, aardbeien thuis horen en geen stukjes ananas en peer Rolleyes toch? Haha!

Goedkoop restaurant zeker.......

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:32

Mwog, een kleine 5 euro voor een aardbeiensorbet zonder aardbeien en een zeer brutale serveerster die ons ook nog eens te lang liet wachten? Dat noem ik duurkoop Haha!

Maar goed. We hebben ommenabij 3000 handtekeningen overhandigd, en daarbij is het zeker de moeite van het vermelden waard dat naast allemaal enthousiaste hobbyruiters ook diverse profs de moeite hebben genomen hun handtekening te zetten; denk aan Haazen, Van Silfhout en niet in de laatste plaats Edward Gal!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 10:46

En verder bleef het stil......... Schijnheilig