linda2008 schreef:holy mozes... dat komt niet geheel overeen met B-niveau hahaha! Zijn jullie al zo veel verder in de training? Ben heel benieuwd hoe vlot je dan door het B heen zal vliegen...
Laten we zeggen dat hij erg instabiel is... hij is een mega stresskip en zodra hij ook maar een beetje spanning opbouwt ben ik daarna 20 tot 30 minuten bezig om zijn aandacht weer volledig bij mij te krijgen. Dus ja, in principe zijn we al zoveel verder in de training, maar het hangt volledig af van zijn mood. Het kan dus best zijn dat we onze eerste proef niet eens uit kunnen rijden, puur vanwege de spanning.
veertje99 schreef:Zo dan ben je al ver op weg ninavo! Dan komt het in de B wel goed. Heeft het paard dat je rijd al eerder wedstrijd gelopen? Of is die gewoon zo leergierig? Snap de eigenaar daarin ook wel dat als er over een tijdje een nieuwe trailer komt hij niet wilt lenen
Hij beheerst alle oefeningen t/m het M2 incl de wissels al een beetje. Zijn eigenaresse heeft hem uitgebracht t/m de L2, maar ik heb echter 0 wedstrijd ervaring! Maar vanwege de stress die ik hierboven uitleg en drukte met haar andere paarden heeft ze hem even rust gegeven, nu mag ik hem weer helemaal oppakken etc!
@maaike
Ik vind het inderdaad ook niet mega erg om nog even rustig door te trainen!