MonteKarlo schreef:Nou hier gaat t lekker![]()
Gisteren de hoefsmid erbij gehad en was echt een overwinning, alle 4 de hoeven kunnen doen! Vandaag pak ik m uit z'n stal, hartstikke kreupel op het harde en eigenlijk weer normaal in het zand. Komt dus door gisteren. Is eindelijk dat ijs weg kan ik dus nog niets.
Wat balen zeg dat je hem zo slecht uit stal haalde! Hoe gaat het nu met hem?
EdkingEnzo schreef:Hier ook een egopost! Even niet meer zo'n mega bijlees haha, sorry!
Vandaag ons debuut gehad, (wel HC, telt het?)
Hij vond het onwijjjjjs spannend binnen met de hekjes maar toch mooie punten 176 en 183
[ [url=m/58Hupf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQ4oJP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n8I4qH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nette punten! Gefeliciteerd!

Shelly21 schreef:Wij trainen lekker door. Gaat echt super goed de afgelopen weken. Lekker de oefeningen van de L1 meepakken.
Fijn dat het trainen zo goed gaat!

Harvey1 schreef:Even een ego-post maar ik ben 2 happy om het niet te delen.
Ik heb vandaag twee proeven gereden en daarbij 4 WP's bepaald! 199,5 en 200,5! Ik ben zooo trots. Ik dacht eigenlijk dat we forever in de B zouden blijven omdat de oefendressuur en de eerste keer zo slecht ging maar als we dit kunnen doorzetten dan hoop ik dat we de B gauw uit zijn.super super super happy. Mooi jurycommentaar ook.
Gefeliciteerd!

Hahaha zodra je die B uit bent mag je hier niet meer meekletsen he

_Desiree schreef:Vandaag mijn debuut in de B, met 194,5 en 187,5 punten![]()
Ben ontzettend trots op mijn kleine vriendje.
Ik rij hem nog maar twee maanden, dit is een beloning voor ons harde werken.![]()
[ [url=m/JxPiSa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook al zulke mooie punten! Gefeliciteerd!

De foto geeft een heel fijn en ontspannen plaatje! Had je, je prive fotograaf mee?
venivedivici schreef:Wow jullie gaan echt hard. Kan het niet meer bijhouden!
Zag zowel leuke dingen als niet zo leuke dingen voorbij komen.
Heb vandaag weer is gereden en dit keer met me dressuurzadel! Hij liep echt top maar toch moet ie even pubberen. We hebben het goed kunnen afsluiten gelukkig.
[ [url=m/d9SNyP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wss hebben we 4 feb oefendressuur
Wat fijn dat je weer hebt gereden ondanks je enkel!
Hoe bevalt je drszadel

En ga je 4 feb mee doen? Dat is zaterdag al!!
Saaams schreef:Jemig nee wat balen dat je zo'n klap gemaakt heb! Ben je wel naar de dokter geweest voor je nek/rug?
Jaa was echt even schrikken en zeker balen. En dan helemaal als ze gisteren en vandaag gewoon super braaf is bij de eigenaresse...

Ben niet naar de dokter geweest, vond ik niet echt nodig. Heb spierpijn, gaat wel weer weg

98xsophiex98 schreef:Ik heb al een tijdje niet gereageerd door tijdgebrek, lees wel elke keer mee maar ga niet op alles wat ik gemist heb reageren.
Ik heb vorige week weer wedstrijd gehad, 1e proef 182, en 2e proef 178 maar dat kwam omdat ik zelf aan het klooien was. Ondanks dat ik de 2e proef geen winstpunt had ben ik wel tevreden.
En ik heb mn nieuwe cap binnen![]()
Gefeliciteerd met je punten!

Die 2de proef daar leer je weer van

En je cap is mooi!

@Britt: Wat vervelend en jammer dat Zara zo gevaarlijk aan het worden is en je weer een down moment hebt.. 'Hopelijk' is het, het zadel en is het snel de dag dat je naar CM gaat. Ben benieuwd of je daar dan al meteen verschil zal gaan zien.
Vind het wel heel stoer en knap van je dat je zo doorgaat met haar, de meeste mensen hadden haar allang op mp gezet.
Zelf heb ik nu ook echt een down moment met Don omdat ze 2,5 week heeft stil gestaan vanwege de vries. En is hierdoor ook super onrustig en gevaarlijk. Maar Don zal ook nooit weg gaan..

Heel veel succes en hou ons op de hoogte! Belangrijkste: denk aan jullie veiligheid! Voelt het niet fijn aan, gewoon eraf en eventueel op de grond lekker verder met werken. Is ook weer goed voor de vertrouwensband