Lekker bezig dus Froos! Misschien zie ik je dan in Utrecht

Jammer van je punten kaitlyn maar volgende keer beter! En een andere jury
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En Gup is ook gewoon superleuk! 

gomir schreef:Lieve Cas!En Gup is ook gewoon superleuk!
Vandaag lag hij mooi te slapen toen ik wilde rijden, kin in een kuiltje in het stro en je dan echt zo aankijken alsof jij gek bent
Ik vond het ook een superleuk initiatief Marijke! 'Helaas' loopt het paard dat 5 wordt al heel simpel door het L heen en degene die 4 wordt kan in januari eigenlijk ook al gewoon mee naar BB-parcoursen. Anders moet ik iedere keer met 1 paard op pad daarvoor
Jammer van de mensen die niet vrolijk geworden zijn van dressuur rijden, ik doe daar gewoon niet meer aan voor mijn eigen plezier
Oké vorig jaar met de Gtjes wel gedaan en heel misschien dat ik voor de ervaring van het jonge paard de 3 jarige wel een keertje dressuur start. Maar momenteel te druk in de planningen allemaal om dat te doen.
zondag ga ik voor het eerst een B rondje springen met mn gtje op de onderlinge wedstrijd
ben benieuwd 

Hij heeft er heel wat rare luchtsprongen uit gegooid met vier benen de lucht in etc. Pas aan het einde toen we klaar waren deed hij weer normaal
Toen liep ze drie x de 2e van de dubbel voorbij. Later nog een rondje in Dalerveen gereden waar we 1x een stop op de 2e van de dubbel hadden, maar waar ze verder foutloos en fijn rond sprong
ook nog een 4e prijs van zon 40 deelnemers
Zal eens kijken of het me lukt om een filmpje te uploaden
auto deed niet wat die hoorde te doen.. grr.. stel op sprong een andere auto geregeld, oude land rover van mijn broer. Worden we vervolgens onderweg aangehouden voor een grote controle. We hadden natuurlijk niet alle papieren mee, papieren trailer zitten altijd in de andere auto.. zucht.. maar uiteindelijk leek alles goed en paard ook chip en paspoort gecontroleerd en konden we weer verder. Waren nog wel op tijd gelukkig. Maar waren opeens wel uitvallers.. wel nog prima kunnen inrijden en inspringen was ze heel fijn. Eerste parcours na hindernis 4 was ik haar kwijt.. whoeps.. gang aan en geen controle.. balen maar is niet anders daarvoor is ze nog jong en gaat niet elke keer prachtig. 2de parcours HC en controle terug en fijne ronde. Beide weer wat geleerd
en een teken voor mij dat ik ook goed scherp moet blijven haha