[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 08:49

Gefeliciteerd Alice!!

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 08:51

Ben ook ontzettend. Trots! Dankjulliewel.
We komen van ver en ik ben zo blij dat ze steeds beter en braver de proeven door loopt. Vorig jaar kon ik deze tijd in eens geen land met haar bezeilen. Helemaal van slag toen ben ik in de L2 een keer uitgebeld en heb zelf 2 wedstrijden afgegroet. Nu komen we daar niet eens bij in de buurt lijkt dat we die chaos echt achter ons hebben gelaten!
Ik ben ook weer gefilmd dus mocht iemand een filmpje willen zien dan moet ik dat even up loaden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:11

Terecht dan je dan trots bent, aanhouder wint dus! Veel vooruitgang in een jaar tijd, knap gedaan. Zie dat je nu ook M2 mag, al plannen of voorlopig eerst dit fijne gevoel bevestigen?
Filmpje wil ik wel zien, vorige ook nog wel.

Ik nu op stal, even simpel rijden, lesgeven en dan op indoor Brabant kijken hoe het moet.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:33

Wat goed Alice!
Veel plezier bij Indoor Brabant, Haike :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 09:37

Oh leuk!! Veel plezier op indoor! Leg je ons daarna even uit hoe het moet?

Zal de filmpjes online zetten.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:40

Veel plezier haike!

We zijn ook weer op wedstrijd geweest en ons harde oefenen voor de midden draf werd beloond 7.5
1e proefje 185 punten en 2e proef 182.5 weer door verkeerde galop wel gecorrigeerd gelukkig en uiteindelijk een 2e plaats. Ik kwam Zo blij de 1e proef uit mijn dag kon niet meer stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 16:45

Ik wil ook wel weer filmpjes zien :j

Veel plezier Haike! Maak er een fijne dag van!

Gefeliciteerd laura1982!! Altijd fijn als je oefenen op bepaalde onderdelen zo loont.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:25

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde punten en plaatsen!

Ik ben hard aan het trainen, volgende week zondag weer op pad nadat we begin oktober voor het laatst weg zijn geweest..... heb er nu al de zenuwen van.
Afbeelding

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:52

Heel veel succes ivy!!

Op de vraag of wij direct over gaan, nee nog niet eerst nog het buiten seizoen :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:37

Goed gedaan alice! benieuwd naar de video!

succes ivy, ziet er goed uit op de foto!

Ik heb besloten even te wachten met mijn M debuut. Ze is zo hard gegaan afgelopen 7 maanden dat we even samen op adem gaan komen en gaan genieten van elkaar zonder wedstrijd druk :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:46

Wat goed steffie! Heel belangrijk om te blijven genieten.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 18:28

Welkom steffie!

Wat gaan er heleboel hart jeetje!

De wedstrijd kriebels hangt er wij bij me in maar helaas paard lief is nog niet hellemaal 100% met zijn ademhaling.over ander halve week komt de da weer hopelijk dat ze toch verbetering hoort..

Donderdag me bucas recuptex therapy deken binnen gekregen vrijdag gelijk gebruik van gemaakt merkte ik al een kleine verschil zaterdag weer wat meer. Vandaag ook wel maar had wat last van zijn spronggewricht (stijf)waarschijnlijk door de deken omdat ie niet gewent is dat zijn rug spieren al ontspannen zijn en hij dus daar op reageert dus even doorheen bijten dat ie er aan went. Maar ben heel erg blij met de deken double voelt veel soepeler aan en drukt zijn rug niet extreem weg zoals voorheen en dat telkens met 10/15 min rijden maar.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 20:34

Ik ga 26 maart weer voor het eerst starten na 1,5 jaar <3. Ik ga 1 L2 proef doen en 1M1 proef. Ik mag nog flexibel starten, omdat ik 4 wp heb ik het M1.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:48

Wat doet zo'n deken trysteffie?
Succes peelie!!

Wij hebben 25 mrt onze laatste indoor (en eerste outdoor) 1 proef binnen en 1 buiten! Hebben jullie ook zo'n zin in het buiten seizoen??
Wie gaan er allemaal selectie/kring rijden?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:51

Ja zeker zin in helemaal na deze 2 prachtige dagen. Laat het voorjaar maar komen. Ik Heb alleen voor 9 april iets staan verder nog niet.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:53

Succes Peelie!
Ik ben ook wel benieuwd of je blijvend effect merkt van de deken trysteffie. Ik twijfel nog of ik hem aan wil schaffen.

Door het zonnige weer krijg ik ook veel zin in het buiten seizoen! Mijn paard loopt momenteel ook echt fijn! Zaterdag ga ik een clinic rijden bij Nicole den Dulk en dan de 26e op onze clubkampioenschappen voor het eerst M1 proberen. Ik ga alleen geen selecties rijden, omdat ik tijdens de regiokampioenschappen bij SGW vrouwenpolder ben. Vind crossen dan toch leuker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 21:56

Jaa ik rij liever buiten! Thuis rij ik ook altijd buiten :D

Ik heb eind maart al eerste outdoor staan!

Selecties wil ik wel rijden maar die zijn juli pas dus geen idee hoe en wat want hoop deze zomer ook Z1 te kunnen starten met sowieso de fjord en wie weet mijn eigen ook :)

En verder vooral ook weer lekker veel te kunnen buitenrijden :D vanmiddag ook wewr gedaan heerlijk!

Afbeelding

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:03

Alice13 schreef:
Wat doet zo'n deken trysteffie?
Succes peelie!!

Wij hebben 25 mrt onze laatste indoor (en eerste outdoor) 1 proef binnen en 1 buiten! Hebben jullie ook zo'n zin in het buiten seizoen??
Wie gaan er allemaal selectie/kring rijden?

De deken warmt de rugspieren op. Dit is heel gunstig voor paarden die moeilijk hun rug los laten.
Er staat een helle uitleg op bucas.nl er over en nog meer websites voor wat voor paarden het geschrikt is.
Jill huijberghts gebruikt hem ook voor haar paarden en is er ook heel erg tevreden over.
Op dinsdag avond ga ik de deken niet gebruiken zo kan ik er achter komen of de deken echt werkt of niet.
Maar denk het wel aangezien ie niet meer zo weg drukt.
Ik heb hem ieder geval via agradi besteld omdat ie daar goedkoopst was moest ik wel iets langer wachten een weekje maar.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:25

Vandaag weer sinds december gedressuurd. Eerste proef 182 punten. Ze was vooral het drafgedeelte erg lauw. 2de proef kreeg ik haar maar niet langs C. De deur was lichter bruin gekleurd dan de wand dus dat was heeeeel eng. Hele proef spanning en laat nou net bij C veel onderdelen zijn die je moet laten zien. Hier 167,5 en dat was nog vriendelijk gepunt. De komende twee weken werken aan de ontspanning en dan lekker bij m'n vereniging in Almelo weer voor het eerst buiten starten:)
Afbeelding

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:01

Veel succes in Almelo elite deux, dian vind terrein van Almelo altijd veel te spannend. Jammer dat je vandaag zoveel spanning had in je tweede proef maar buiten zijn ze vaak veel fijner!

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:24

Dankjewel Alice13! Gelukkig is ze wel aan het terrein gewend aangezien we er regelmatig rijden maar de eerste keer weer buiten zullen ze goed fris zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:40

Wat een drukte hier, sorry als ik iemand vergeet.

Steffie, knappe beslissing, van even rust worden ze meestal wel beter.

Trysteffie, nog nooit van zo'n deken gehoord, hoop dat je er veel baat van gaat hebben!

Spannend peelie na zo'n lange tijd!

Merel leuke plannen en dan ipv selectie andere leuke wedstrijden starten. Leuk ook crosst!

Heerlijk plaatje yvank! En jullie hebben pas laat selectie, dan ook maar weinig?

Elitedeux gefeliciteerd met je wp in de eerste proef en jammer van de 2e, vaker spanning?

Over de selecties, ik ga wel meedoen, starten 9 april al meteen en dan 2x april en 2x mei en dan al klaar. Start individueel en viertal.

Vandaag ons M2 debuut gehad, op wat foutjes na tevreden. Na proeven kwam jury vertellen dat zo netjes vond en fijn paard had dus dat wel leuk. Uiteindelijk 184 en 191 en 2e prijs dus dat viel na het commentaar eerder van jury wel wat tegen. Maar ik weet weer wat ik moet trainen nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:57

Ik ga ook naar Almelo misschien zie ik je dan wel :)

Netjes Haike van je debuut :D !

Ja wij hebben 1 selectie. Maar de kring en regio waar ik eerder voor reed had helemaal geen selectie maar.vrije inschrijving dus dan is dit al heel.wat :=

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:49

@haike mooi debuut! Snap wel de teleurstelling als de jury je in eerste instantie een heel ander gevoel geeft.
Ik hou m'n hart tegenwoordig al vast als ik positief commentaar vd jury krijg. Ik heb dan altijd lage punten hahaha

@yvank bij welke kring zit jij dan?
Ik zit bij Salland wij hebben altijd 3 selecties (ook in de winter) dan kring (finale) en dan pas regio.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 14:00

Vechtdal nu :)