Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_Kaat_x schreef:Heeyheey! Tof dat de paarden bij jullie zo goed gaan!dat wennen is wel normaal
Hier kwam ons geweldig 'kop in de lucht elke keer als ik vooruit vraag' gedoe weer naarboven in de les
Met martengal was dit 'opgelost' maar nu dat ie af is doet hij het weer terug.
Ik ga er in ieder geval heel hard op trainen nu. overgangen worden het dingDat MOET er gewoon uit want zijn gangen opzich gaan dan weer wel heel lekker en goed, zijn draf is ook mooi en ontspannen maar dat weglopen en kop in de lucht elke keer bij aanspringen moet hij echt afleren of ik krijg het er misschien nooit meer uit
) wel weet ik dat hij het bij de vorige eigenaar ook al deed, ik heb een filmpje waarop ik dit zie. Nu pasop soms gaat zo'n overgang ook wel wat beter..

die ontspanning moet echt terug want ik heb dan ook nog eens zondag wedstrijd godverd**me
. Original doet het ook nog wel eens...maar joh... Komt wel weer goed
.. Gewoon lekker hard gaan trainen!
Maar niet de moed opgeven! Op je eigen tempo lekker je best doen!
ik weet dat het wel weer goed kolt, ik baal gewoonenrom want voor deze les ging het gewoon lekker goed

2x gaan proefrijden & na de eerste keer al helemaal verliefd! Het was nog afwachten of hij goedgekeurd werd maar dat was geen probleem!
met z'n grote vriendin en daarmee ga ik dan nog lekker wandelen!
nog even vinden hoe ik die foto's weer moet uploaden maar ik vind er wel iets op
volgende week de kringkampioenschappen rijden dus nog even knallen! Daarna lekker op vakantie en doortrainen en dan l1 
maar mag van jan pas Z starten na het EK. (Of als ik het weet dat ik niet mee mag dan eerder)
leuk diee zeg! Veel plezier met hem