Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkels schreef:Gefeliciteerd!!!!
Echt top!
laten we het maar niet over de mijne hebben.. jeetje... had zo laag, dat ik blij ben dat het gemiddeld geen verlies was.. weet niet waar die punten vandaan kwamen..... maar ik had ze niet verwacht..
_Rosa schreef:@Tinkel: ik kon het geschreven hebben! Oke die van mij was echt niet goed genoeg voor de kampioenschappen maar die punten, zo raar gejureerd!!
30e Oudehorne?
josje: gefeliciteerd!!! Zo super gaaf
Aranel schreef:Worden er bij jullie ook zo weinig wedstrijden uitgeschreven? Hier in de omgeving is het echt bedroevendin oktober is er eentje en daar ga ik me dan voor opgeven denk ik, want daarna is er gewoon niks meer..
Nu is mijn paard nog niet M2 klaar maar goed het is pas over 2 maanden. . Veel oefenen dus maar
cindy1000 schreef:Aranel schreef:Worden er bij jullie ook zo weinig wedstrijden uitgeschreven? Hier in de omgeving is het echt bedroevendin oktober is er eentje en daar ga ik me dan voor opgeven denk ik, want daarna is er gewoon niks meer..
Nu is mijn paard nog niet M2 klaar maar goed het is pas over 2 maanden. . Veel oefenen dus maar
Bij ons gaat de outdoor kalender tot oktober, maar bij die maand staat er niksen het indoor is nog niet niet bekend.