Pepper2010 schreef:Dat is zeker waar. Er zijn er ook nog die het ontzettend leuk vinden om te zien. Wat bedoel je trouwens met wat voor tink ik heb? Welke afkomst? of hoe ze er uit ziet? Als je dat wil weten kun je op m`n profiel kijken daar staat een foto van dr.
Ik bedoelde idd zo van 'vertel eens wat meer over je tinker'! Maar leuk dier zeg!
Punz, mooie collage, geeft een leuk beeld van de vorderingen!
Knetterhard, lekker joh zo dicht bij het bos. Nog lekker ff buitenrijden voordat de 'echte' winter komt!
En sjolvir heeft een braaf paard, ideaal!
Ik zit zelf al een weekje niet meer op het paard... Zit met de zoveelste peesontsteking in m'n pols. Poown wordt nu gereden door mn zus en het paard loopt niet 100% dus daar maar mee aan de wandel geslagen op het harde. Niet handig met een paard dat alles eng vindt en alles eerst van veraf stilstaand wil bekijken! Is wel goed voor d'r en bevestigt maar weer dat ik veel vaker een rondje buiten moet stappen!
Vorige week pittig lesje gehad met poown. Hij wordt nu echt een stuk sterker achter en kan steeds meer de gedragenheid en impuls behouden in de verzameling. Hij moest in de galop in travers op de volte wat hij al erg zwaar vindt (schouderbinnenwaarts is veel makkelijker) en van daaruit volte wisselen naar de andere hand dmv eenvoudige wissels. Hij wist niet wat hij met z'n benen aan moest. Doel was om hem losser te krijgen in de rug/lendenen/achterhand in galop. Pff, resultaat was een vermoeide poown en amazone. Maar wel heerlijk gereden!