Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,
. En welkom Anike, wat is ze al volgroeid zeg!
, ik hoop van het weekend nog een rondje bos te gaan! 
(Je hoort niet vaak dat iemand Anniek heet en dan al helemaal niet op die manier gespeld )
Dank je voor het compliment... maar de laatste paar foto's zijn toch een gevalletje van kleurvervalsing vrees ik... Hij is daar namelijk geschoren en wat lichter/witter dan zijn normale valkkleur.
Ben gek op valk!
Ik óók.... 

Knappe pony Punz!
Ben benieuwd hoe vaak ik de vraag ga krijgen of ik niet op dezelfde zit
lisannee93 schreef:Welkom Pepper! Laat je niks wijsmaken hoor, inderdaad gewoon lekker genieten en als je goed rijdt kom je er wel hoor! De mensen die klagen over dat soort dingen zijn vaak de mensen die zelf de punten (terecht) niet rijden. Wat voor tink heb je?
Pepper2010 schreef:Dat is zeker waar. Er zijn er ook nog die het ontzettend leuk vinden om te zien. Wat bedoel je trouwens met wat voor tink ik heb? Welke afkomst? of hoe ze er uit ziet? Als je dat wil weten kun je op m`n profiel kijken daar staat een foto van dr.
Is voor mij zo wat om de hoek dus lekker dichtbij. Vind het altijd een leuk klein concours. Moet ik even terugdenken hoor... met welke ben je gestart dan? Moest zelf M2 en B dus zal ik je wel gezien hebben! Is voor jou nog wel een eindje rijden dan denk ik? Shanna heeft daar nog gejureerd.
Ik had wel mooi 2 winstpuntjes bij hem gereden en een hoop leerzaam commentaar.
De andere kan ik me zo even niet voor de geest halen. Denk dat ik wel opviel met als enige een paard haha. Vind het altijd wel leuk om te zien al die arabieren bij elkaar.
Haha ja, J.R. Luij mes was zaterdag jury inderdaad. Is zeker streng, maar heeft vaak wel de goede punten te pakken. Aan zijn commentaar heb je tenminste ook wat. En als je een winstpunt rijdt, weet je ook dat je hem verdiend hebt.
Ysabel had net een paar weekjes rust gehad vanwege de osteopaat dus ik was tevreden met mijn proef en hij had gelijk qua minpuntjes. Ik ben sowieso geen fan van eerst losrijden op zand en dan ineens op gras gaan starten. Rijd dan liever ook meteen op gras los aangezien ik nooit op gras train. Maar goed dat weten we als we daar heen gaan haha. Helaas is dat de enige AV/NRPS wedstrijd. De rest zijn alleen AV wedstrijden en dan is het deelnemersveld kleiner waardoor er zelfs een aantal wedstrijden zijn afgelast dit jaar. Van mij mogen dus de NRPS-ers altijd meedoen.
In de M2 hebben we geen een AV wedstrijd gereden. De winstpunten en prijzen hebben we toch echt tussen de grote kanonnen gereden. Zelfs een vriendin van mij vroeg laatst huh rijd jij KNHS wedstrijden? Ik dacht alleen tussen de arabieren... duss..... dat zijn maar een paar wedstrijden per jaar