Het Knhs verplicht de verenigingen dat alles vanaf jan via het knhs loopt. Voordeel wel aan het op je eigen website zetten dat er ook onbewust reclame wordt gemaakt voor je eigen vereniging.
Mensen snuffelen vaak toch verder. Worden er bijv clinics georganiseerd of wat zijn de lidmaatschap kosten etc. Denk dat dat nog niet eens heel erg is, belangrijk is dan weer wel dat je een goede website beheerder heb. Die moet er namelijk ook weer extra tijd in steken..
Waar ik alleen bang voor ben is dat je zelf de eigen controle die je nu heb bij startlijsten kwijt raakt bij het knhs en dat vind ik jammer.
Ik vind het fijn om aan te geven wanneer mijn wedstrijd vol is. Ook plaats ik wel eens een reserveruiter die zich wat later heeft ingeschreven dan een ander maar voor mij gezien een klasse waarin die gene rijd voordeel geeft betreft het startlijst bouwen voorrang op die andere.
Ik vraag mij af of je straks allemaal die controle zelf kan behouden.
Mijn communicatie loopt bijv alleen per mail ( geen zin om op mijn werk gebeld te worden of er nog startplek is bijv) maar als ik de definitieve lijst online zet plaats ik wel even mijn mobiele nummer erbij waar ze mij kunnen bereiken op de wedstrijddag zelf, zal dat straks ook nog allemaal kunnen?
We gaan het allemaal mee maken