En een helm op? Staat prima hoor. Vooral doen!
Maar verplicht mij het alsjeblieft niet.......... Waarom willen diverse mensen mij nu zo'n LEED berokkenen..........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Gaat weer goed hier dunkt me..........
Maar verplicht mij het alsjeblieft niet.......... Waarom willen diverse mensen mij nu zo'n LEED berokkenen..........
nina62 schreef:Gerrie schreef:Enthousiast zijn we allemaal toch?![]()
En als je jurylid bent dien je te weten welke kleur hoofddeksel je dient te dragen...
en dat is niet de grijze variant....
Sorry kan het niet lezen!!
nina62 schreef:CGJ12 schreef:Gaat weer goed hier dunkt me..........
LEED????
Gerrie schreef:
En als je jurylid bent dien je te weten welke kleur hoofddeksel je dient te dragen
WWWiske schreef:Gerrie schreef:
En als je jurylid bent dien je te weten welke kleur hoofddeksel je dient te dragen
Goed, maar veel misverstanden zijn er hier nu al over.
wil je echt de regelementen volgen dan mogen alle GPA's niet meer starten in de dressuurring.
Frits Nijskens zei toch heel duidelijk op de bijscholingscursus dat de cap/helm zwart of donker blauw moet zijn (in de dressuurring).
Toen er gevraagd werd hoe het dan zat met de Pikeur helm die donker grijs is antwoorde hij: "die mag dus niet".
nina62 schreef:CGJ12 schreef:Gaat weer goed hier dunkt me..........
LEED????
Miona schreef:Oh ja, was ik nog helemaal vergeten te vertellen:
de militaire ruiters en de ruiters van de politie hebben een vrijstelling. Die hoeven dus niet met helm te gaan rijden.. Hoorde ik van iemand van een militaire rijvereniging..
WWWiske schreef:CGJ12 gaat nu solliciteren bij de bereden politie?????
yokie schreef:Tjongetjonge jullie kunnen er wat van in de late uurtjes
Het valt idd wel op dat de ruiter die wel graag een helmpje op z'n/haar kopje zet, toch ook heel graag ziet dat de keuze aan alle overige ruiters ontnomen word. Waar zit 'm dat toch in?![]()
Maar goed, we moesten maar eens gaan posten/pb-en over wie wanneer waar naar toe gaat (wie de 11e, wie de 13e)?
WWWiske schreef:De 13e? ik heb alleen de 11e in de agenda staan!
yokie schreef:De DCD vergadering is de 13e meiden
WWWiske schreef:Ah gezelli........ cgj12 en Kitty zijn er ook weer![]()
)!" title="Koffie (of thee
)!" />
Citaat:Nee? zeker nog nooit een paar uur naar een stuk of 30 B-combinaties achter elkaar gekeken?
WWWiske schreef:Gerrie schreef:
Goed, maar veel misverstanden zijn er hier nu al over.
wil je echt de regelementen volgen dan mogen alle GPA's niet meer starten in de dressuurring.
Frits Nijskens zei toch heel duidelijk op de bijscholingscursus dat de cap/helm zwart of donker blauw moet zijn (in de dressuurring).
Toen er gevraagd werd hoe het dan zat met de Pikeur helm die donker grijs is antwoorde hij: "die mag dus niet".
Barbara_m schreef:Volgens mij valt antraciet onder zwart???