DiscoDipp schreef:Fly_high schreef:Knhs heeft een aantal proeven "verduidelijkt", dus ja blijkbaar was het nodig voor het geval dat iemand van plan was om ff tussendoor te gaan piafferen ofzo
![]()
![]()
Die van mij springt nog steeds de wissels om de 3 op de grote volte dus dan moeten ze daar ook maar wat aan doen![]()
Maar ik vind het inderdaad ook alleen maar onduidelijker haha.
Wij hebben zo dadelijk weer voor t eerst les, Nina is net een bom. Tis echt voluit sprinten of stilstaan, no inbetween. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen![]()
Zadelmaker is vanmorgen geweest voor de 7de en laatste keer dit jaarVolgende week kom de masseur nog eens dus ik hoop dat we dan weer op Nina’s normaalst kunnen trainen
Nou ik ga soms ook heel netjes vanuit stap aangalopperen in de B, en laatst zelfs een stukje rengalop erin weten te knutselen

Vervelend dat ze zo'n bom is, valt er misschien wat winst te behalen qua voer of wellicht af en toe gek laten doen met longeren of losgooien? Ze kunnen soms veel buiten staan en toch hun ei niet kwijt kunnen als de groep te rustig is voor hun smaak

@robbie88 wat leuk dat het zo goed is gegaan, en je hebt een prachtig paard zeg!

-------
Hier lopen we een tikje vast... Nu dat alles ontdooid is en Henkie gewoon buiten zijn energie eruit mag bokken is hij onder het zadel helemaal niet vooruit te branden. Ik was in zijn explosieve periode heel erg terughoudend en allesbehalve consequent aan het rijden, alles was goed zolang hij niet ging bokken of rennen zeg maar

Eigen schuld dikke bult uiteraard, maar gadver wat is het hele dressuren moeilijk, als springen weer normaal lukt houdt onze schitterende dressuurcarriere best snel op vrees ik