Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze was zeiknat, dus ik heb haar gevlochten en enigszins met een doek afgedroogd en toen maar gegaan. Ze was redelijk droog toen het tijd was te gaan zadelen gelukkig. Ik heb lekker gereden, ondanks de regen dus. Eerste proef hebben we wel keurige wissels geleverd waar contra werd gevraagd en verder wat rommeltjes, maar nog steeds kon ik blijven rijden en viel de spanning mee, ons werkpunt. De jury vond het matig, we hadden 164 punten (niemand had een wp...) wat ik net wat laag vond. De tweede proef ging wel wat beter, geen wissels maar gewoon contra (jaaaaa eindelijk!) en een lekker te bewerken pony, hoewel niet alles even goed ging. Zo galoppeerde madame 1x verkeerd aan, een 4 en dan de middengalop ook niet getoond natuurlijk. 173 klopte met mijn eigen gevoel. En "vriendelijk beeld" is altijd leuk om terug te lezen! Al met al had ik fijn gereden, ook al hadden we geen wp en geen prijs. We gaan lekker door zo. Morgen mag dochterlief de laatste selectie rijden...
Met 2x 186,5 helemaal tevreden
Ik was/ben zelf niet helemaal fit (lig nu ook voor pampus op de bank) en daardoor kon ik er niet helemaal lekker aan rijden wat zich vertaalde in een paar hakkeltjes en kleine storinkjes en over het geheel genomen niet scherp op de overgangen.