Met je pony tussen de paarden starten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Met je pony tussen de paarden starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 23:18

Gefeliciteerd, Fangio!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 23:35

Vandaag eens een M1 proef gereden. Dat viel zowaar niet tegen.
Bij sommige stukken val ik in mijn oude fout : paniekvoetbal spelen, maar dat komt steeds minder voor. Het wordt allemaal veel stabieler.

Ctje5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-25 09:56

Wat knap Rien in het M1 al. Fijn dat het wat stabieler wordt. lekker door trainen dus.

Hier afgelopen lang weekend wedstrijden gehad. Donderdag spring wedstrijd. Cassidy helaas 1 balkje. en Whisper 2 balken en een langsloper. Dan test ie mijn dochter weer eens uit. Dan wordt ze even boos op hem en dan springt ie wel weer. Het was een groot concours dus veel te zien ook. Kan zijn dat hij dat ook spannend vond dus ja hij werd laatste. Cassidy werd 20ste. Jammer, was een selectie wedstrijd. Volgende keer weer beter.

Gisteren hadden ze een eventing zonder dressuur. Helaas 1 balkje met beide in het spring parcours. Cassidy was in de cross foutloos, wat haar een 12 de plaats opleverde. Net in de prijzen dus. Er waren precies 12 prijzen. Whisper had 2 keer een langsloper. De eerste keer lag mijn dochter er bijna naast. Maar ze kon zich er weer in het zadel krijgen gelukkig. De 2de keer werd ze even flink boos op hem en toen ging ie goed. 29 ste werd ze. Het was niet Whisper zijn weekend zullen we maar zeggen. Dat kan gebeuren. Op naar nieuwe ronden met nieuwe kansen!

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Wat gaan jullie allemaal goed!
Ik ben er een tijdje uit geweest. Ik heb in september en auto ongeluk gehad en daarna durfde ik niet meer met de trailer te rijden. Gelukkig is dat nu opgelost.
Vorige maand in Bergschenhoek gestart waar ik 0.35% te kort kwam voor winst. Heel zuur, maar wel enorm fijn dat ik goed mee kon komen. Ik werd echt beoordeeld naar hoe we reden en niet als pony tussen het paardengeweld.
Aankomend weekend gaan we naar Heeze, het haflingerweekend, om te proberen om de laatse puntjes voor de PSG te gaan rijden.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 19:29

Wauw, wat gaat iedereen lekker zeg! Allemaal gefeliciteerd *\o/*
Ik ben ook een tijdje afwezig geweest. Druk met werk, studie en flink wat trainen voor de M1.
Inmiddels hebben we ons M1 debuut gehad en dat ging erg goed. Natuurlijk nog wel genoeg puntjes om aan te moeten werken maar met 188,5 en 191,5 meer dan tevreden <3
Dus we zijn nu officieel M1 geklasseerd <3
Afbeelding

Afbeelding

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:59

Gefeliciteerd *\o/*