Ik mag dit weekend weer
heb er wel zin in, alweer ruim maand geleden volgens mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb er wel zin in, alweer ruim maand geleden volgens mij
Terwijl dan toch beide keren de lengtebuiging niet oke is... Maar goed geeft niet...
Toch nog 190,5
Hoe doen jullie dat?
Dat moet ze ook echt meer gaan doen. Weet alleen niet zo heel goed hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Iemand goede tips daarvoor?
als ik dat doe, kan ik bijna een dag niet meer horen)Heb hele lastige oren... Ben je niet gewoon verkouden aan het worden? Ik denk dat de buis van eustachius dicht is gaan zitten door het benauwde weer gisteren in combinatie met lichte verkoudheid? Even een paar keer stomen kan wel aardig helpen.
we maken er het beste maar van haha.
we hebben dan een aquatrainer op stal
mul zand hebben we niet in de buurt, maar hou ik ook niet zo van ivm eventuele blessures. 
Net de schilder over de vloer gehad en die adviseert (heeft de huizen altijd in onderhoud gehad toen het nog huurwoningen waren) me om meteen maar kunststof te plaatsen boven (zit nog ouderwets enkel glas in
). Dat is ook weer zo'n overweging...
Dus nu eerst naar een kozijnenboer
(heeeeul belangrijk!)
meestal heeft mijne er geen last van maar nu liep ze te kreunen
eerste proef wat dommigheidjes van mezelf en soms wat impuls verlies 203
eigen schuld. Even wat wakkerder gemaakt en toen 210. Ook 2 keer de 2de plaats. We waren in handicap met z2 en ik was nog eerste van het Z1. Zelfs met 203
nu mohen we Z1 starten!