98xsophiex98 schreef:Ik heb al een tijdje niet gereageerd door tijdgebrek, lees wel elke keer mee maar ga niet op alles wat ik gemist heb reageren.
Ik heb vorige week weer wedstrijd gehad, 1e proef 182, en 2e proef 178 maar dat kwam omdat ik zelf aan het klooien was. Ondanks dat ik de 2e proef geen winstpunt had ben ik wel tevreden.
En ik heb mn nieuwe cap binnen![]()
Nette punten! Welke cap had je besteld?
Maar eigenaresse gesproken en Don kan er ook weinig aan doen. Weet ik heel goed.. beestje moet gewoon lopen en wordt druk als je haar te lang stil zet.

Het moet nu wel kliergedrag zijn want de osteopaat is geweest en de zadelmaker gaan we binnenkort heen. Als je doorzet met draven dan gaat ze echt bokken. Geen idee wat er gebeurt als je echt serieus doorzet, maar zonder zadel zit ik daar niet stevig genoeg voor.. Gelukkig wil een stalgenootje van mij haar een aantal keer per week bijrijden. Zij durft er ook wel aan te rijden, dus kan ze haar doorpakken. Ben er nu ook wel echt klaar mee, het ging ontzettend goed en uit het niets ineens dat klieren onder de man. Aan de longeerlijn loopt ze perfect, te goed eigenlijk. Daarnaast eet ze sinds een tijdje haar voer niet meer. Nu dus helemaal niet meer, ook niet zonder supplementen
Normaal zijn bokken prima uit te zitten, maar wat zij doet is gewoon lelijk. Ze wordt helemaal rond en dan gaat de kop de lucht in, waardoor je niks meer in je handen hebt. De kleine 'ik heb geen zin' bokjes zijn prima uit te zitten gelukkig.
Als ze ontploft en ze laat zich vallen met ruiter, dan zijn we nog verder van huis ben ik bang. Gelukkig heb ik een stalgenootje die haar durft door te pakken. Ik was inderdaad niet van plan nog eens op mijn rug te landen 
En anders stuur ik mevrouw op training bij een goede ruiter die durft te rijden, dan maar een bak geld kwijt