wel een hele mooie advertentie! Weet zeker dat je een geweldig huisje voor hem vindt. Zei al tegen mijn vriend, kunnen we deze pony niet kopen voor als we ooit een kindje krijgen. Maar daar wilde hij nog even mee wachten..
Benthe, wauw wat een gave foto's en wat zit je netjes zeg!
Onze wedstrijd van vandaag was matig. Met inspringen dacht ik dat er nog 6 mensen voor mij waren dus ik rustig een kruisje springen en toen ik hem voor de tweede keer ging springen werd ik al geroepen. Toen kon ik twee dingen doen, of alvast de bak in en de sprongen laten zien, of nog even hoger inspringen. Dat heb ik gedaan. Toen ik de ring in ging werd vrijwel direct de bel geklonken en was er zelf een beetje van van de rel
Dus we begonnen al met een weigering op 1 wat absoluut niet nodig was.. En toen twee weigeringen op 6 dus uitgebeld. Daarna nog even 2 sprongen buiten gesprongen en toen gingen we al beter het tweede rondje in. Daar een weigering op 6 en op 10 maar hij sprong wel echt goed als hij sprong. Dus op die weigeringen na heb ik daar wel echt een goed gevoel over. Vriendinnetje heeft wel top gereden en is 11e en 3e geworden in zo'n groot deelnemersveld!
Sanne was jij er nog? Heb helemaal niet echt om me heen gekeken..

en ze begrijp mij ook beter. Ze moest ook wel wat wennen aan het rijden met baklichten aan. Heb haar opgegeven voor een leuk initiatief dat in het Noorden wordt georganiseerd door fok verenigingen voor opleiding jonge springpaarden. Begint vanaf februari 2017 om 4 en 5 jarige paarden op te leiden voor het aankomende wedstrijd seizoen.