Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nann__ schreef:Jessica, wat een leukerd zeg! Wat voor ras is het?

had 199 en 204 punten en daarmee de eerste plek van de eerste proef. Super veel zin in morgen dus waaaaaa 
veel succes morgen! 

_Lois_ schreef:Jessica, gaaf paard! Ik rijd ook nog af en toe een Friese kruising zelf.
Wil94 wel weer een puntje, lekker
Anoniempje toch fijn dat het dan voor je gevoel meeviel.
TCA gefeliciteerd!veel succes morgen!
Ik heb dat trouwens ook, ben de hele tijd beetje gespannen tijdens de voorbereiding maar als ik er dan op zit is het goed en kan ik geconcentreerd gaan rijden
Nou optijd m'n bed in straks, zin in morgen
Succes voor iedereen die ook morgen start
Lekker van paardjes genieten.
AlwaysH schreef:Niemand nog reactie op mijn korte filmpje van de vorige pagina?![]()
Ik ben al blij als ik met de eerste wedstrijd 150 haal
SusanH schreef:Succes allemaal weer! Degenen die een winstpunt hebben, gefelicteerd! Voor degenen die dat niet hebben volgende keer beter![]()
Nou, die 175 punten ben ik echt niet trots op hoor, weet dat we beter kunnen. Maar ergens werd ik toch uit mijn concentratie gehaald denk ik want de focus was voor een groot deel weg. Maar evengoed sta ik nu B+5, dat is al hoger als ik ooit gehaald heb. Met ons vorige paard ben ik tot B+4 gekomen, hierna kreeg hij een blessure waardoor we niet meer hebben kunnen starten. Het lijkt mij al super als ik L1 met winst ben straks. Alles wat daar bovenop komt zie ik als bonus. Ik had sowieso nooit gedacht dat ik hem zo voor elkaar zou kunnen krijgen dat starten en winst rijden een optie was.
Shelly21 schreef:AlwaysH schreef:Niemand nog reactie op mijn korte filmpje van de vorige pagina?![]()
Ik wil er wel wat over zeggen maar is beetje kort om er goed wat over te kunnen zeggen haha. In ieder geval naar mijn idee mag je hem nog wel wat meer door laten lopen. Hij sjokt een beetje en is lekker aan het klieren met zijn hoofd.
Gaan we ook hard aan werken, hij wordt alleen al zo moe van het rijden, ga het longeren ook weer oppakken voor zijn conditie!
AlwaysH schreef:Niemand nog reactie op mijn korte filmpje van de vorige pagina?![]()
Wil je zeker niet ontmoedigen, maar spreek uit ervaring dat het zonde is om al te starten als je er beide nog niet klaar voor bent. En als je dan straks kan starten en fijn de baan door komt is het veel leuker en loont het!
AlwaysH schreef:Ik ga nog lang nog niet starten hoor! Pas wanneer we beiden constant ontspannen rijden![]()
Je ontmoedigt me echt niet hoor! Mijn benen zijn inderdaad onrustig, gelukkig heb ik wel mijn tenen redelijk naar binnen, daar werken we nog aan!
Hij is wel fijn aan mijn been, in ieder geval, vergeleken met eerst. Hij stuurt via druk van mijn been en aansporen gaat ook prima. Pas aan het einde van het rijden (hier dus ergens) wordt het moeilijk hem actief te houden
SusanH schreef:Hier ook impulsverlies, maar dat ligt echt aan mijn rijden en een stukje handigheid wat ik nog mis. Idd veel schakelen helpt.
Had je filmpje helemaal gemist AlwaysH maar kan me vinden in het commentaar wat al gegeven is.
Shelly21 schreef:En ook in de verschillende gangen verzamelen en naar voren rijden. Dat is echt wat bij ons heel goed werkt.
), en vanuit daar gelijk terug naar stap, twee meter stappen en weer in draf.