Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en oh leuk! heb je een foto van het hoofdstel?

. Helemaal top.
.
en ik ben best wel nerveus aangezien het zijn eerste keer in open veld is..
Toen halster om gedaan , in tegenstelling tot gister avond geen oren naar achter en meteen neusje er in gedaan uit haar zelf.

paardje87 schreef:Wat een dagje, vanochtend vroeg al naar Vera geweest. En ze hinnekde toen ik aan kwam, heb me slap gelachen om haar 'hinnek'.Toen halster om gedaan , in tegenstelling tot gister avond geen oren naar achter en meteen neusje er in gedaan uit haar zelf.
Met poetsen was ze nog even onrustig, maar dat is natuurlijk logisch, zo een nieuwe omgeving, daarna na 10 min heerlijk stil gestaan en genoten van het opkomende zonnetje.
Toen der beentjes afgespoten en schoongemaakt en ze bleef weer heel braaf staan.
Daarna mocht ze het grote land in met een stuk of 20 andere paarden. Zij zelf ging als eerste anders als ze als laatste kan vond ik de kans wat groter dat het problemen kon opleveren. Maar mevrouw dacht er anders over... ze maakte een rechtsomkeerd terug het erf op ..![]()
![]()
Naja kan gebeuren dus hup er weer in , en wat deden ze leuk allemaal. 2 paarden zijn heel beschermend op haar en ze ligt perfect in de groep.
Vond dit wel genoeg voor vandaag dus morgen kijk ik wel veder of we gaan rijden of longeren.
dat wennen is wel normaal 

Dat MOET er gewoon uit want zijn gangen opzich gaan dan weer wel heel lekker en goed, zijn draf is ook mooi en ontspannen maar dat weglopen en kop in de lucht elke keer bij aanspringen moet hij echt afleren of ik krijg het er misschien nooit meer uit