[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 14:04

Gefeliciteerd Galeo!

Ik start januari nog L1, in maart naar het L2 en denk dan, bij geen tegenslagen meer, september/oktober ergens naar het M1. En dan zie ik wel weer verder, denk winter M1 selecties maar dat nog ver weg

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 15:52

Leuk, allemaal wel haalbaar denk ik!
Volgend jaar stop ik waarschijnlijk met Nathan. Ik wil nog wel heel graag in de M1 winst halen en in september een officiële kür op muziek rijden die elk jaar word georganiseerd hier in de buurt. Wie weet nog M2 als we het M1 doorkomen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:07

Veel goede punten zie ik weer langskomen! Gefeliciteerd!!

Qua doel hoop ik M1 te zijn gestart en het liefst met een puntje :) Misschien moet ik na de zomervakantie een half jaar naar het buitenland, en daarvoor M1 met winst lijkt me wel heeeel gaaf! En in een maand of 7 lijkt me dat wel haalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:52

Galeo, waarom stop je volgend jaar? En nu 6 wp zie ik in l2, dan kan je al vrij snel nieuwe jaar naar m1 denk ik?

Elise, dat lijkt mij ook haalbaar toch? Waarvoor ga he naar het buitenland, studie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 16:54

Poosje niet geweest erg druk gehad even snel bijgelezen!

Wauw heel veel mooie resultaten en foto's voorbij zien komen , ga zo door allemaal :D

Selecties is hier indoor 1 wedstrijd en zomers op de kampioenschappen zelf pas.

Doelen moeten we haalbaar zijn toch :) ?

Leuk Elise! Voor je studie?

Ik hoop eind volgend jaar M2 met winst te zijn!

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 18:14

Yvank lijkt me een haalbaar doel! :D
Ik maak me niet zo druk om de M1, maar m2 zitten toch weer wat andere oefeningen. Voorlopig hier nog wel even L2 eind volgend jaar m2 mogen starten is sowieso m'n doel. Maar eigenlijk wil ik dan ook al wel m2 met winst zijn O:)
We zullen zien!
Mooie doelen allemaal ben benieuwd of we volgend jaar deze tijd mogen zeggen of we het gehaald hebben. Dan zie ik veel v jullie in het M topic!

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 18:30

haike schreef:
Galeo, waarom stop je volgend jaar? En nu 6 wp zie ik in l2, dan kan je al vrij snel nieuwe jaar naar m1 denk ik?

Elise, dat lijkt mij ook haalbaar toch? Waarvoor ga he naar het buitenland, studie?

Ik studeer dit schooljaar af, ik heb nog geen idee wat ik erna ga doen. In oktober verzorg ik hem alweer 7 jaar en we hebben eigenlijk alles gedaan wat mogelijk is. (behalve zo hoog mogelijk in de dressuur komen). Vandaar dat ik even kijk of we in het M2 kunnen komen. Als dat is gelukt wil ik graag een nieuwe uitdaging aangaan en wie weet een eigen paardje!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 18:42

Hier een vergelijkbaar doel, in ieder geval M1 met winst, maar kleine stiekeme hoop op m2 startgerechtigdheid, nu m'n debuut toch redelijk geslaagd was, lijkt het vrij realistisch dat we niet nog een jaar in de L2 blijven hangen. Al vind ik dat wel spannend klinken haha, als nog nooit meer dan B te hebben gereden klinken klasses als m2 voor mij toch al enigszins imponerend :') afgelopen jaar had ik ook stiekeme hoop M1 startgerechtigd te zijn, maar helaas hebben we er toch een halfjaar uitgelegen vanwege een paard die niet lekker in d'r lijf zat en een zadel die te krap was geworden.

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:48

fleur_yen schreef:
Hier een vergelijkbaar doel, in ieder geval M1 met winst, maar kleine stiekeme hoop op m2 startgerechtigdheid, nu m'n debuut toch redelijk geslaagd was, lijkt het vrij realistisch dat we niet nog een jaar in de L2 blijven hangen. Al vind ik dat wel spannend klinken haha, als nog nooit meer dan B te hebben gereden klinken klasses als m2 voor mij toch al enigszins imponerend :') afgelopen jaar had ik ook stiekeme hoop M1 startgerechtigd te zijn, maar helaas hebben we er toch een halfjaar uitgelegen vanwege een paard die niet lekker in d'r lijf zat en een zadel die te krap was geworden.

Ik had ook nog nooit hoger dan de B gereden, dus ik snap je gevoel helemaal haha :+

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:58

@ fleur-yen, ik snap dat gevoel ook. Ik vind L2 al heel spannend. M1 lijkt me nog veeel spannender.

Mijn doel is in ieder geval volgend jaar de punten voor de M1 te halen en wellicht te starten. Ga niet heel vaak weg dus dan gaat het ook niet heel hard. Al heb ik nu wel meer tijd gezien ik niet meer het hele weekend hoef te studeren.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 00:17

Nou voor mij ook het eerste paard wat ik uitbreng in de sport. Ik hoop dian toch wel tot de ZZ klasses te rijden. En tegen die tijd maar eens zien hoe mijn leven er uit ziet en of we dan nog weer een nieuwe uitdaging aan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:19

Beste wensen voor iedereen, op naar een goed, gezond en succesvol 2016!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:22

Ja, iedereen de beste wensen! :D

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:23

De beste wensen! Op naar een mooi wedstrijd jaar!!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:36

Iedereen de eerste dagen van het nieuwe jaar overleefd? Het echte leven (lees studie :P ) is hier weer begonnen en de eerste startplannen zijn gemaakt :D Komende zondag twee rondjes springen en eind van de maand weer eens dressuur starten.

Vorige week zijn we nog lekker naar het strand geweest, zijn mooie plaatjes uitgekomen, vind ik zelf!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:42

Mooi!

Nou wij zitten hier redelijk aan huis gekluisterd :P

Het is vanaf vanacht tot in de middag code rood geweest hier en nu code oranje. Alle starten zijn bedekt met ijzel. De scholen zijn dicht, meeste mensen zijn niet aan het werk omdat je er gewoon niet kan komen _O- . Heel veel mensen schaatsen door de straten want daar is het nu perfect voor!

Hallo winter :wave:

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:43

Ik had al het één en ander gehoord over het weer in het Noorden :oo Klinkt inderdaad echt als winter. Hier is het vies nat weer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:01

Ja het is weer wel erg hoor := wedstrijden lessen alles is afgelast. Logisch ook want je wil nu al niet met je auto op pad laat staan auto + trailer.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:19

Mooie plaatjes Sofie!

Ja hier ook, dus de paardjes blijven ook even staan nu. Misschien dat het morgen beter is. Ik geloof niet dat ze dit nieuwe jaar al 1 dag normaal buiten hebben gestaan. Ze zijn er wel uitgekomen voor hun beweging of even een uurtje naar buiten maar verder blijven ze lekker binnen met dit gure weer.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:17

Gelukkig nieuwjaar allemaal! :D

Pff wat een gedoe in het Noorden, hier is het niet eens echt koud.
Sofie wat een gave foto's, prachtig die lucht zo :j

Hier ook weer alles aan het oppakken, na iets te weinig te hebben gedaan, tentamenweek, ziek zijn, feestdagen etc. Vandaag is de fysio geweest, ze zat wel weer redelijk verkrampt in haar bekken/lendenen gebied, dus daar zijn een paar naaldjes in gegaan. Verder merkte ik laatste tijd dat het lastiger was om een wending in te zetten rechtsom, d'r rechterschouder zat ook wat vast, dus ben wel blij dat m'n gevoel wel overeen kwam.

Verder zijn we het nieuwe jaar begonnen met een nieuw zadel, erg blij mee eindelijk m'n bruine set compleet :D Maandag hebben we een afspraak bij Country Mill staan. Heb het zadel 2e hands gekocht, dus 't is nog een klein gokje of ze 'm helemaal mooi passend krijgen daar. Voor zover m'n instructrice en ik konden voelen leek die gewoon niet helemaal op de goede manier gevuld voor mijn paard, dus tot nu toe heb ik er een paar keer met een bontje mee gereden, en ze loopt er eigenlijk erg fijn onder, dus ik heb wel goede hoop :j Absoluut geen boeiende of mooie foto's, maar 't gaf voor mezelf wel een even een beeld van het geheel, dacht in de eerste instantie dat m'n laarzen er echt niet mooi bij zouden passen, maar zo op de foto valt het me nog niet eens heel erg tegen ;) Dus hopelijk kunnen we na de zadelcheck en fysio weer lekker fanatiek aan de slag, heb de 23e een wedstrijd gepland staan, hopelijk is ze dan alweer ver genoeg, anders stel ik het starten nog even uit.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:52

Heerlijk Sofie!!

Fleur-yen, hoop dat ze je zadel passend gemaakt krijgen, wel een mooie kleur in ieder geval!

En vervelend dat jullie in het noorden nu niks kunnen, lijkt mij echt erg dat alles zo stil ligt. Hier vakantie weer voorbij en meteen druk met alles bezig, paardje dagje vrij dus mag morgen weer. Vooral veel aan het trainen ook voor het viertal voor over ruim 1,5 week.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:59

sterkte in het Noorden! Ik hoop dat het niet naar beneden zakt haha.
Ik vond het wel heel koud in eens.

Fleur, wat een gaaf zadel ik hoop dat jullie hem passend krijgen!
En paard heeft weer een grote beurt gehad, dus jullie kunnen weer lekker aan de slag.

Hier zaterdag weer concours. In nieuwe wedstrijdoutfit, dus daar kan het niet aan liggen :D !

Iedereen die dit weekend concours heeft heel veel succes, en rij voorzichtig op de weg mede bokkers!

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:12

Hier ook ff geen mogelijkheid om te rijden. Debuut is voor nu even uitgesteld. Staat nu op 14 februari. Dan moet het toch echt lukken!! Hoef ik me nu even niet druk te maken over dat ik moet trainen, want het kan toch niet. De vraag is zelf of ik morgen wel naar school kan voor een belangrijke presentatie......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:16

Is je school open dan? Mijn hogeschool is dicht := .

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:20

Gaan jullie ook naar de Hanze toevallig?