gomir schreef:Dat was mistid nini_roosje, maar dat was hele andere situatie. Gaat om locatie waar 2-3 keer per maand avondwedstrijd is, maar waar door ziekte van de vaste secretaresse per ongeluk in de tweede helft van het seizoen een aantal vraagprogramma's nooit ingediend zijn bij de KNHS. Dat is als het goed is achteraf allemaal rechtgezet, maar was een heel gedoe. Ga er maar vanuit dat je je punten niet gaat krijgen in de meeste gevallen. En als je dit wil voorkomen kun je van tevoren op de knhs-site checken of de wedstrijd erop staat.
Het is bij mij niet rechtgezet, alleen na de eerste keer melden zijn er 2 wedstrijden uit oktober en 1 uit november verwerkt waar ik had gestart. De KNHS heeft voor het najaar en dit jaar helemaal geen vraagprogramma's van die wedstrijd gehad en toen wij punten misten hebben we contact opgenomen want we gooiden de schuld alweer bij de KNHS. Van dit jaar staat alleen de grote wedstrijd tussen mijn uitslagen op mijn KNHS (inclusief de finale waar ik ook nog een winstpunt voor heb gekregen) terwijl ik nog een stuk of 4/5 punten daar heb gereden dit jaar. Maar ik reken helemaal niet meer op die punten, heb ze toch niet nodig en het waren fijne rondjes om er weer even in te komen.
Nini_Roosje dit is dus idd een beetje een andere situatie
Er staat bij de wedstrijd waar ik met Chall voor het eerst M ben gestart: i.a.v. controlebrief. Is dat dan naar de organiserende vereniging of naar mij? Ik heb door bovenstaand akkefietje en nog een verkeerd verwerkte uitslag van een andere wedstrijd 6 of 7 punten te weinig toegekend gekregen en ben overgegaan met 9 punten, maar doordat ik al 2x 1.20 geklasseerd ben mag ik versneld promoveren. Zal me benieuwen wat er nu weer achterweg komt