Leuk dat je ook bezig bent met de m2 oefeningen. Zijn wij ook mee bezig, keertwendingen heeft don niet veel moeite mee, travers vind ze nog moeilijker

Vonneke fijn dat je zo fijne les hebt gereden.
Leonie fijn dat het goed met je gaat. Afwachten morgen
Kelly wat zuur van je clubles.. Kan me voorstellen dat je je daar enorm aan ergert!
Gelukkig tijdens je priveles wel fijn kunnen oppakken
haha vonneke dat kan ik me voorstellen met een tweeling van 2,5 dat het behoorlijk druk is
Gisteren priveles gehad, fijne stukken ertussen maar ook wat mindere stukken, als ze het moeilijk vind wil ze er natuurlijk graag onderuit komen en daar moet ik nog net wat handiger en brutaler in worden, dan is ze me af en toe gewoon nog te slim af
Vanavond clubles gehad en mooi aan de punten van gisteren kunnen werken.
Bij mij sluiten priveles en clubles erg goed op elkaar aan, dus dat is wel ideaal.
wekt erg goed haha
Ik heb zo'n neppaard een keer op horse event gezien en wil er wel een keer op zitten. Al is het maar om te weten hoe het voelt.
ik ga zaterdag voor de 3e keer op pad. Opzich loopt ie fijn maar af en toe een beetje mat. Zal wel door t land komen. Vandaag van Rijs naar mn zadel laten kijken, morgen nog even gedrild worden door de meester en dan hopelijk zaterdag weer knallen!