Def schreef:Het komt ook wel eens voor dat je teveel aan je vorige commentaar denkt op wedstrijd.
Stond er vorige keer : meer lb!! Dan zal je de volgende keer misschien te verbogen krijgen, omdat je dan heel veel lb voor elkaar probeert te krijgen. En dan heb je net weer een andere jury die dit overdreven vindt.
Wij hebben gehad dat mijn pony eigenlijk altijd loperig was op wedstrijd door spanning. We waren dan met losrijden alleen maar bezig met relax en ontspan. De laatste tijd is ze ontspannen en niet loperig. Toen kregen we ineens meer impuls op de coupon... toen moesten we inderdaad concluderen dat het te ontspannen was
Daarom rijd ik maar zoals ik rijd en doe ik eigenlijk zelden iets met kleine tips zoals moet meer lb ofzo want dan krijg je inderdaad dat en ze willen allemaal wat anders zien
Alleen duidelijke dingen werk ik aan zoals die eeuwige onvoldoendes voor de keertwendingen en dat er vaak op stond dat de contra meer sprong moest hebben en van die dingetjes om ff rekening mee te houden zodat je dat ene puntje hoger scoort want sprong kun je niet teveel krijgen haha.