Dat is ook leuk, Olilau, als hij zo fijn op je hulpen door de bak loopt 
Snollygoster, ik zou lekker gaan starten, leuke ervaring en je moet toch een keer starten
Als je instructeur/trice zegt dat het kan, dan zou ik daarop vertrouwen
Mara, eigenlijk loopt ze lang/laag heel fijn aan de longe, zolang ik haar wel actief blijf houden met overgangen. Wat super dat jullie zo lekker gaan momenteel, geeft een heerlijk gevoel 
Ik ben blij, vandaag wedstrijd gehad, had een wat chaotische voorbereiding, vergeten een lezer te regelen, dus ik was helemaal alleen, en vervolgens ook m'n sporen vergeten
. Gelukkig wil iemand daar me wel lezen. 1e proef foutloos, en gewoon netjes, had het idee dat ze wat leeg was, en daardoor wat mat. Tussendoor nog even d'r geprobeerd wat heter te maken, en 2e proef vond ik zelf qua impuls fijner, wel daardoor wat slordigheidfoutjes, en van hand veranderen middendraf werd vergeten voor te lezen, dus -2, rest van m'n proef werd iets rommeliger toen, maar ook niet ontevreden. Uiteindelijk bij de prijsuitreiking was ik 1e met 202, en in m'n 2e proef 188, anders dus 190, en zijn we spontaan l2 startgerechtigd
Zo heb ik dus dezelfde twijfels, wedstrijd over 2 weken, maar ik denk dat ik die dus al wel L2 wil gaan starten, wijken doet ze super, doorzitten vind ik zelf fijner en achterwaarts gaat ook eigenlijk probleemloos. Iets sneller dan verwacht, maar ik ga het er maar op wagen denk ik, wilde de L1 het liefst met dubbele punten afsluiten, en dat is gelukt