. Ik heb een redelijk brave pony voor beginners
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb een redelijk brave pony voor beginners
.

annet155 schreef:@anne_sproet, nee het was jammer genoeg maar 1 proef, daar baalde ik wel van want in de proef werd ze meer ontspannen en als ik nog een keer die ring in had gemogen denk ik dat het wel beter was gegaan.. 17 juni weer starten, op gras en dat is wel proeven. Die van mij heeft geen ijzers, heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Ben bang dat het erg glad is.
@ Mirjam: ik heb toevallig net 5 star liquid van NAf besteld, dat is een magnesium supplement voor elke dag. M'n instructrice gebruikt dit ook voor haar paard en dit maakt die van haar meer geconsenteerd en minder angstig. In het jonge gras zit trouwens veel energie maar weinig aan mineralen dus een magnesium tekort ontstaat dan sneller.
. Als hij gaat stressen doe ik het ook en andersom dus dan maar voor ons beide gebruiken. Werkte tijdens de endurance top! 
.
.
. Overigens zit er op de lens ook nog een uv filter....
. Maar nee is idd ook altijd lastig.... Film ga je het al beter zien alleen ook niet altijd...
steigert inderdaad niet op commando :-P
. Dus ja toen bedacht ik me maar dat we het allebei moeten gebruiken in stress situaties
.
we hebben thuis helaas geen spiegels..