Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Scum schreef:Ik krijg eigenlijk altijd wel afgetekende coupons terug.
Het zal nog wel enige moeite kosten om die juryleden aanwezig te houden totdat de complete lijst bekend is dan. Want ruiters mogen tot een half uur na de uitslag nog protest aantekenen. Dus eigenlijk kan de jury daarna pas tekenen.
Maar ze kunnen toch geen protest aantekenen tegen de gegeven punten? Over de beoordeling kan niet geprotesteerd worden, dus een complete protocol kan gewoon afgetekend worden.
Fitzroy schreef:Maar is het dan daadwerkelijk zo, dat je als individuele ruiter de uitslagenlijst moet controleren? Daar wordt een secretariaat toch helemaal gek van als er na een prijsuitreiking bij een buitenconcours ineens 100 mensen klaar staan om de uitslagenlijst te verifiëren?
Loetie84 schreef:Scum schreef:Voor de ruiters dus niet zo fijn.
K ga eigenlijk altijd naar huis voor mn paardje....Maar als het niet nodig is, laat ik ze geen halve dag op de trailer staan!
Motje11 schreef:Ik had vandaag ook iets interessants. Ik kreeg een brief van de KNHS dat ik in een te lage klasse gestart was op SGW Ysselsteyn op 2 oktober dit jaar.
Maar ik was HC gestart, dus dat zou geen problemen moeten geven. Bovendien was ik 1 oktober gestart.
Dus heb ik even mijn coupon erbij gezocht (gelukkig had ik ‘m snel te pakken) en daar stond netjes HC op. Ik heb hem gescand en opgestuurd.
Ik kreeg bericht terug dat ze het ook even op de originele coupon gecontroleerd had en dat het nu in orde is. Maar dat men de resultaten altijd van de uitslagenlijst overneemt en of ik er voortaan wel goed op wil letten dat hier ook HC bij staat.
En dat vanaf 1 januari de coupons eruit gaan en men niet meer kan nakijken of ik wel of niet HC gestart ben. Dat ruiters dan op de wedstrijddag zelf moeten nakijken of alles klopt, punten, HC, juiste paard enz. Dit wordt achteraf niet meer aangepast.
Ik was trouwens uitgesloten omdat ik een hindernis in de cross overgeslagen had (foutje).
Zo zie je maar dat startcoupons soms wel van pas kunnen komen. En ik kijk er ook niet naar uit om na uitsluiting bij HC deelname aan een SGW uren te wachten (want dat duurt het) om te zien of er wel “HC” bij staat op de uitslagenlijst…
Motje11 schreef:Even een eerdere quote van mezelf omdat het hier weer ter sprake komt. (nu gauw weer aan het werk)
Motje11 schreef:Ik had vandaag ook iets interessants. Ik kreeg een brief van de KNHS dat ik in een te lage klasse gestart was op SGW Ysselsteyn op 2 oktober dit jaar.
Maar ik was HC gestart, dus dat zou geen problemen moeten geven. Bovendien was ik 1 oktober gestart.
Dus heb ik even mijn coupon erbij gezocht (gelukkig had ik ‘m snel te pakken) en daar stond netjes HC op. Ik heb hem gescand en opgestuurd.
Ik kreeg bericht terug dat ze het ook even op de originele coupon gecontroleerd had en dat het nu in orde is. Maar dat men de resultaten altijd van de uitslagenlijst overneemt en of ik er voortaan wel goed op wil letten dat hier ook HC bij staat.
En dat vanaf 1 januari de coupons eruit gaan en men niet meer kan nakijken of ik wel of niet HC gestart ben. Dat ruiters dan op de wedstrijddag zelf moeten nakijken of alles klopt, punten, HC, juiste paard enz. Dit wordt achteraf niet meer aangepast.
Ik was trouwens uitgesloten omdat ik een hindernis in de cross overgeslagen had (foutje).
Zo zie je maar dat startcoupons soms wel van pas kunnen komen. En ik kijk er ook niet naar uit om na uitsluiting bij HC deelname aan een SGW uren te wachten (want dat duurt het) om te zien of er wel “HC” bij staat op de uitslagenlijst…
Evelli schreef:Vind het erg grappig dat de andere takken van de paardensport nog zo log en langzaam zijn
Fenny schreef:Hier zijn toch ook net nieuwe regels voor (of voorstellen?) dat de paarden max. zoveel uur op de trailer mogen staan? Dat wordt 'm dan ook weer niet, moet je eerst paard naar huis brengen en dan terug komen voor de punten ...
= trailerCitaat:Wedstrijdorganisaties gaan reglementeren dat paarden tijdens verblijf op wedstrijden (langer dan 4 uur) een ruimte met stro ter beschikking hebben om te urineren en te mesten. Dit wordt in 2010 opgenomen in wedstrijdreglementen.
doom schreef:Ik vermoed dat de startlijsten moeten worden gepubliceerd op bijv een eigen club website?
Loetie84 schreef:doom schreef:Ik vermoed dat de startlijsten moeten worden gepubliceerd op bijv een eigen club website?
Als het niet verplicht op die site van de KNHS moet, kan het gewoon op startlijsten.nl blijven. Startlijsten.nl blijft toch wel bestaan denk ik, aangezien alle oefendingetjes ook steeds vaker daar vermeld zijn. Waar moeten die anders heen? Het is juist zo fijn dat alles centraal te vinden is en je niet overal hoeft te zoeken!