Wat doen jullie met jullie gewonnen bekers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Susanjansenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:13

We hadden een wedstrijdje op stal met ze allen en heb mijn bekkers gebruikt voor de kinderen die mee deden

Cioccolato

Re: Wat doen jullie met jullie gewonnen bekers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:19

Schuldig. Ik gooi ze weg. Heb de gave grote bewaard, die staan onder 'n laag stof op zolder. Meestal geef ik aan geen lintje te hoeven. De mooie linten hangen aan een touwtje achter m'n bed. De normale prop ik in een tas en als ik een opruim bui heb gooi ik ze weg.
Ze zijn dan al super verkreukelt dus een 2e ronde is niet zo heel leuk gok ik. Vaak staat er ook een vereniging op

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:46

Een tip voor mensen die ze weg willen doen, maar het zonde vinden om ze weg te gooien; doneer ze aan je vereniging of ponyclub als ze er nog 'gaaf' uit zien. Als ze wedstrijden organiseren zijn ze daar vaak erg blij mee. Met 2e hands bekers kan je vaak nog prachtige beker-sets maken. Plaatjes waar de vereniging op staat zijn er makkelijk af te halen :) .

Pb'tje mag altijd :Y) :D

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:50

Ik blaas ze op :+

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 01:48

Ricie schreef:
Ik blaas ze op :+

Arme onschuldige bekers dan _O-

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 01:58

Lintjes geef ik weer terug of ze gaan in een bak.
Je zou ze ook kunnen doneren aan maneges die zijn er ook vast blij mee.

Bekers winnen we bijna niet, heb nog wel een zooi van ohz die staan in een vitrine kast onder 't stof ondertussen... En de mooie bekers van huidige mennen staan in de eet of woonkamer.

Kampioen sjerpen en medailles heb ik in een schilderij opgehangen.

Sjaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 08:03

Cioccolato schreef:
Schuldig. Ik gooi ze weg. De normale prop ik in een tas en als ik een opruim bui heb gooi ik ze weg.
Ze zijn dan al super verkreukelt dus een 2e ronde is niet zo heel leuk gok ik. Vaak staat er ook een vereniging op

Zelfs met zulke rozetten zijn we blij. Strijkbout erover en weer prima. Van linten met opdruk kun je meestal ook nog de helft gebruiken. Hebben ze opdruk op het lint dan is het "hart" herbruikbaar". Is het "hart" bedrukt dan is de rest van de rozet nog prima te gebruiken --> maakt samen weer 1 bruikbare rozet.

Kom maar op!

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:17

Lintjes kun je inderdaad weer netjes strijken, ook handig als je ze wel wil ophangen o.i.d. en ze zijn verkreukeld.

Ik zal ook eens vragen of mijn vereniging nog lintjes en bekers wil hebben, mijn bekers staan bij mijn ouders thuis op zolder te verstoffen samen met die van mijn zus en broer. Als kind vond ik het wel leuk bekers uit te stallen op mijn slaapkamer en lintjes op te hangen. :)

Ik zie het hier bij de paardenwedstrijden nooit meer, bekers als prijzen, vaak gebruiksvoorwerpen of geld.

Reina_Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:44

Bekers bewaar ik allemaal (Heb er niet zo veel). De stalplaten hang ik uiteraard op de stal van mijn pony. En de linten worden ook allemaal opgehangen, op stal of in mijn kamer. Ook geef ik ze wel eens weg aan de kinderen die mij soms helpen groomen, die zijn altijd super trots als ze met een kooi lintje thuis komen :D

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:50

Weggooien, wat een krengen {:)-:(

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:57

Lintjes hangen aan een touwtje in de stal. Bekers geef ik altijd -na de prijsuitreiking- weer terug aan de organisatie. Hartelijk bedankt, ik doe niets met de beker dus misschien kunnen jullie er wat mee? Wordt altijd normaal op gereageerd.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 12:36

Lintjes hang ik aan een rekje in de zadelkamer.
Bekers win ik eigenlijk nooit meer. De gewonnen bekers van vroeger staan boven op zolder in een doos.